![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Je zou metaforisch gezien dan wel, van de 'brave' man bijna een martelaar gaan maken. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2014 om 07:44. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het hilarisch wat er aan het gebeuren is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heeft u dan weer een punt, want dat valt inderdaad serieus op ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is echt fantastisch. Ik had werkelijk gedacht dat ze niet dezelfde fout van de vorige 2 verkiezingen zouden maken en toch doen ze het weer. Ik heb de andere partijen nog geen seconde over hun eigen programma horen praten in de pers. Het enige waarover ze spreken is over de N-VA, maar dat is dan ook werkelijk het enige waarover ze het hebben.
Ik heb hier al enkele keren gehoord dat het normaal is dat partijen elkaar bestoken in volle verkiezingsstrijd. Dat is inderdaad waar. Vroeger had je dat ook. SP.A tegen CD&V en Open VLD, Open VLD tegen CD&V en SP.A en ga zo maar door. Iedereen tegen iedereen en ondertussen had men het ook over zichzelf. Ze probeerden hun programma over te brengen aan de kiezer. Vandaag gaat het er helemaal anders aan toe. Open VLD, CD&V en SP.A hebben het nog uitsluitend over N-VA. Uitsluitend. En hun franstalige tegenhangers doen lustig mee. Die mannen mogen hun media raadgevers toch ook eens beginnen ontslaan want het is de slechtst mogelijke taktiek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gwendolien Ruttedraaikont?
Ja, betere reclame kan je niet hebben. Dat zij zich excuseert voor het verhogen van de belastingen, het confederalisme afzweert en de VLD op Vlaams vlak de door haar mee opgestarte oosterweelverbinding aanvalt, bedoel je toch?
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*stilte* Ah neen, dat doen NVA'ertjes. Sorry.
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() @Pericles: u schrijft dat u straks nog op NVA gaat stemmen ipv het VB. Wel dat is nu juist hetgene ik mee begonnen ben. In weze ben ik VB maar ik stelde vast dat men maar eventjes in het begin heeft schrik gehad van het VB maar die schrik is al jaren weg. Ondertussen is er een mastodont van een nieuwe Vlaamse partij met percentages nog hoger dan het VB waarvoor men siddert en beeft. Als het dus niet kan met het VB dan proberen we het maar via NVA, en zo zijn er meer en meer. Beste Pericles, ik roep u op om komende verkiezingen uw stem aan NVA te geven en zodoende proberen een bres te slaan in het front van linkiewinkies en traditio's die alleen zichzelf het zonlicht gunnen. Indien daarna, als ze mee zouden besturen niet voldoen kunnen we ze nog dumpen de volgende verkiezingen en terugkeren naar de oude stal. Doen Pericles!!!!!
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een VB-stem is op 25 mei een nutteloze stem. Een N-A stem is op 25 mei een nuttige stem. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou Bart De Wever gedaan hebben ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch deze vivalaonland.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan welke beloften gaat het Vlaams Belang de N-VA herinneren na de verkiezingen ?
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat elke N-VAer op zijn bek gaat in een debat met Maggie De Block is heel normaal. MDB voert het N-VA programma rond asielbeleid uit en kan eigenlijk zonder enige problemen van O-VLD overstappen naar de N-VA. Want die loopt rond het communautaire vaak naast haar schoenen binnen de O-BLD. Zet MDB op volksgezondheid en ze maakt binnen de kortste keren komaf met de Waalse verpilzucht binnen volksgezondheid. Zet haar op het departement arbeid en economie en ze schaft de werkloosheiduitkeringen volledig af. Maar verder is er geen enkele politicus die er in slaagt om de N-VA van antwoord te dienen, zonder de PS te loven. Citaat:
|
|||
![]() |