![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn foto in mijn vrije hand
schiet ik mijn Zaad in de richting van de eeuwigheid, waar Stu Sutcliffe, zo jong tot heerlijk heid bevorderd, door God, van geilheid door het dolle heen, in ploegenstelsel wordt genaaid. Hoezeer schiet ik tekort: Gij hebt Uw lichtjaar, ik mijn centimeter. Met achttien haal je de twee meter wel, of meer, maar ieder volgend jaar neemt dat zelfs af. Gij ziet mij, maar lacht mij niet uit. Omdat Gij Liefde zijt, hebt Gij het weer eens goedgemaakt, en ditmaal eerlijk toegegeven dat het niet mijn schuld was. Mijn Zoon, mijn Lam, ik houd zo vreselijk veel van U. ![]() Gerard Reve, 1965 (Verzamelde gedichten, 2007) Die Reve durfde wel in 1965. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood van Stu aan een hersenbloeding is nooit helemaal opgehelderd.
Liep hij die fatale verwonding op tijdens een grote vechtpartij in een Liverpools café ? Of was het toch John Lennon die Stu mishandelde uit jaloezie over Astrid Kirchherr op wie zij in Hamburg beide verliefd werden, maar Astrid koos voor Stu. ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=-tONCVoTThI |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Prachtig.
![]() Gerard was een vuile flikker, zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je iets tegen flikkers misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.ranker.com/list/gay-autho...writers/kron34 Maar ja, daar hebben ze naar 't schijnt genoeg aan 1 boekje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en eerbied voor de Maagd, woon ik in Friesland. Niet mijn, Uw wil geschiede. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat moslims 5 x per dag bidden? ... 6. Leid ons op de juiste weg 7. De weg van degenen aan wie Gij Uw genade geschonken hebt, niet die van degenen op wie toorn rust (= joden) en niet die der dwalenden (= christenen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kassiers op de wegen beroofd, Aan ouden van dagen op klaarlichte dag hun beursje met spaargeld ontrukt, Onze roomblanke dochters onteerd, Waarheen, mijn vaderland? O, Nederland, ontwaak, gooi al dat zwarte tuig eruit! Ons land voor ons! Op naar de blanke macht! http://www.geschiedenis24.nl/andere-...-van-Reve.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lieve jongens en meisjes!
Jullie weten natuurlijk allemaal, dat ik dus heel prachtige en mooie verhalen en gedichten en boeken voor grote mensen geschreven heb, die heel fijn zijn om te lezen. Die boeken zijn dus hardstikke fijn, zoals dat mooie boek "De Avonden" en "Tien Vrolijke Verhalen," en "Werther Nieland". En in mijn warm-menselijke, fel-realistische boeken "Op Weg Naar Het Einde" en "Nader Tot U" kun je dus lezen, wat allerlei papas met andere papas doen. Dat is dus heel fijn, en daarom wilde ik evengoed iets leuks voor jullie schrijven en voorlezen, en dat staat nu op deze plaat. Bijvoorbeeld hoe iemand een haarkam in een schaal met pudding laat vallen! Of een echte drol in een steelpan, hoe die alsmaar overkookt. Of een drol die uit een geweer weggeschoten wordt! En hoe iemand een echte drol van stront in zijn schoen krijgt, niet van onderen dus, maar echt er in, want dat kan. Dat is nu weer eens iets heel anders! Ik hoop, dat jullie met volle teugen genieten. Dag lieve deugnieten van me! Jullie stoeigrage Oom Gerard houdt veel van jullie! Daag! Gerard Kornelis van het Reve. http://www.youtube.com/watch?v=-HrBZ...feature=fvwrel |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()