![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.450
|
![]() Groot Bijgarden vandaag- Oost transport op Belgische wegen- commercieel Kamikaze of niet?
Nog maar juist naar een reportage gekeken over de schade dat de vrachtwagen chauffeurs uit het Oosten bij ons veroorzaken. Time is money! https://www.rtbf.be/video/emissions/...enquete?pid=94 http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamikaze En dan dit, zaterdagmorgen komende van de vlieghaven van Zaventem richting viaduct van Vilvoorde toen mijn wagen plotseling begon te haperen . Wat mij verplichte van tussen 70-90 verder te rijden tot dat het ophield. Mensen u gaat het niet geloven, ik kreeg plots een vrachtwagen die bijna in mijn gat zat, zo dicht was dat. Aangezien dat meer gas geven bij mij niets bracht bleef ik zo rijden wachtende op het soelaas, tot de volgende uitgang of tankstation. De vrachtwagen die bleef maar bumper tegen bumper rijden samen met lichtsignalen aan hoog tempo. Ik dacht wat gaat het volgende zijn.. Na 10 minuten waar ik niet goed begreep wat die man nu eigenlijk van mij verwachte, ik reed op het rechtse baanvak toch de minimum toegelaten snelheid van 70 KM en kon op dat ogenblik niets anders doen. Eindelijk besliste hij mij voorbij te stekken waarbij ik kon vaststellen dat het een pool was. Toen dacht ik dat is niet de eerste Pool of Bulgaar & dat ik zo zie rijden' Met het ongeval in Groot Bijgaarden waarbij drie vrachtwagens bij betrokken waren, dacht ik wie zat er daar achter het stuur' En de vermelding in het reportage van de RTBF waar sprake was dat die chauffeurs uit de Oostblok in feiten tijdbommen zijn voor andere autostrade gebruikers. Wat gaan ze er bij ons tegen ondernemen of gaan ze wachten op nog meer slachtoffers. Is tot nu toe elke ongeval met buitenlandse vrachtwagens juist onderzocht of is dit niet belangrijk naargelang wie de slachtoffers... https://www.rtbf.be/video/emissions/...enquete?pid=94 In deze reportage nog is het bewijs hoe goed hun EU van Martens – Herman Van Rompuy- Verhofstadt en papa Schultz voor onze mensen (niet) zorgt… Dacht ik misschien is het wel nuttig van dit naar het internet te brengen, wat ik nu doe. Zeker als men weet hoe weinig er van die prachtige Volvo's van de rijkswacht op onze snelwegen te zien zijn. Dus laat ons maar alleen met die tijdbommen en dan gebeurd het... Ik heb ondertussen nog altijd geen weet van de nationaliteit van de chauffeurs betrokken bij het ongeval bij Groot Bijgaarden’ Zijn het Belgen of zijn het … http://www.flitsservice.nl/phpBB/med...ge-t22575.html Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 5 mei 2014 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() Zoveel moeite om hem in derde te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
Geregistreerd: 4 december 2005
Berichten: 1.471
|
![]() Eigen Vlaamse schuld (de katholieke CVP ging in bed met de Franstaligen die geen autostrade wilden via Ukkel (ontsluiting van de ring)
Nu moet je zwijgen en en de gevolgen daarvan ondergaan (BXL = stad met de allerergste file ter wereld) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.450
|
![]() Betaald de weggebruiker bij ons niet meer dan genoeg voor een veilig gebruik of wat?
De tussenkomsten op de volgende link zijn als ik het goed zie wel van 2006: http://www.flitsservice.nl/phpBB/med...ge-t22575.html Wat heeft hun EU en onze overheden sindsdien gedaan zodanig dat het niet opnieuw gebeurd. Welke stappen na Groot Bijgaarden gisteren. Vrachtwagen is los ingereden op de voorgaande, welke conclusie brengt dat? Wanneer worden die Belgische profiteurs die maatschappijen oprichten in de oostbliklanden definitief aangepakt. Waarom blijven die boetes zo laag "een lachertje" voor die bedrijven . 4000 Belgische transport bedrijven zijn ondertussen "failliet" moet dat eindigen tot dat er geen enkel Belgisch-Vlaams bedrijf overblijft of wat? En opnieuw, waar zijn onze "judassen" top vakbondleden in deze? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 6 mei 2014 om 06:55. |
![]() |
![]() |