![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vroger hanteerde de BLUB geregeld het principe van de 'individuele tweetaligheid'.
Nu lijkt het ernaar, dat ze dit principe uit hun programma geschrapt hebben. Hoe zou dat komen? Vervallen de franstalige B(l)UBBERS in de klassieke taalluiheid en -arrogantie die het handelsmerk bij uitstek is van de franstalige Belg? Zijn de vlaamstalige B(l)UBBERS tot de vaststelling dat dit principe een hopeloze zaak is? Hoe dan ook, ik wacht nog steeds op de 1ste franstalige B(l)UBBER die het B(l)UB-programma keurig in het Nederlands uit de doeken doet in de Vlaamse media. Ik wacht ook nog steeds op de 1ste franstalige B(l)UB-ber die zijn taalgenoten terecht wijst op hun taalluiheid, hun onwil tot integratie en hun gebrek aan respect voor de taaleigenheid van en de taalwetten die gelden op het Vlaamse grondgebied. Nog nooit wat van gemerkt in de franstalige media. Ik wacht ook nog steeds op de eerste franstalige B(l)UBBER die eentalig franstalige federale excellenties terecht wijst voor hun fundamenteel gebrek aan respect voor de taaleigenheid van de meerderheid van de Belgische bevolking. Nog nooit wat van gemerkt in de franstalige media. En dat noemt zich dan 'goede' Belgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BUBbers wijzen veel liever Vlamingen terecht die in Vlaanderen Frans weigeren te spreken tegen Franstaligen die hier al jaren wonen maar die er maar niet in slagen Nederlands te leren, hoor!