![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hilarisch. Even dom als arrogant is die De Gucht. Heeft die ooit de eindtermen van de kleuterschool gehaald?
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 12 mei 2014 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-ge-lofelijk. Alweer een bewijs dat je zeker niet competent moet zijn om schandalig hoge bedragen binnen te rijven aan de top in Europa. Vooral de juiste vriendjes hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het was gewoon gieren, hilarisch ...
![]() Ok, niemand is perfect, maar toch ferme blunder ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit placht men een afgang te heten...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() hehe heb het ijskonijn zelden zo rood gezien....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Typisch voorbeeld van de argumentatie die gebruikt wordt ten voordele van het vrij maken van de markten:
er is een studie besteld bij een 'onafhankelijk' studiebureau (lees een bevriend liberaal studiebureau dat zijn handen wast in de staatsgelden die aangewend worden om die studie te bestellen) indirect zal dit zeker banen creeren (nooit direct en nooit met aanduiding van waar en wie en hoeveel exact) Heb je de arrogantie gezien waarmee de ploeg ontvangen werd door het genie van Berlaar? Dat mannetje heeft geen noties van physica, mathematica, economie of van wat dan ook: het is de tot buitenaardse properties uitgegegroeide arrogantie die de daarmeeomgekeerd evenredig zijnde domheid en gebrek aan werkelijkheidsbesef verdoezelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De titel van deze draad is nog mild voor de economische goeroe van Berlaar: De Gucht blunder immers altijd en heeft nog nooit anders gedaan dan geblunderd. Als ik die man zie ben ik beschaamd Belg te zijn of Vlaming...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oeioeioei! Da moet werkelijk "hiel painlek" geweest zijn. Zouden ze dat eens niet in Terzake of in De zevende Dag kunnen heruitzenden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat kan je van een man met zijn IQ anders verwachten?
|
![]() |
![]() |