![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Voor de zoveelste keer voeren de Turkse kandidaten( die naar oproep van erdogan altijd en overal eerst turk en moslim zijn) van de n-va campagne in het Turks onder n-va vlag......
De n-va voerde al van haar begin campagne in het turks ...denken we maar aan ronduit n-va in gent in de beginjaren. En dan het tsjeefs kartel dat in heusden-zolder, beringen en elders in eentalig turks campagne voerden. Recent nog bij de gemeenteraadsverkiezingen in willebrroek doken er eentalige n-va pamfletten op. Er zijn turken van de eerste generatie die amper een woord nederland spreken en die wel een leefloon krijgen. De n-va geeft hen het signaal ... doe geen moeite , de n-va past zich aan. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuhal is wel Koerdisch en niet Turks.
En de Koerden weten nog veel beter dan de Vlamingen, wat het is om onderdrukt te worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Akkoord, dit kan niet!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de kwestie.
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan hadden we jouw gezaag, èn jouw gebrek aan kennis over psychologische en sociologische identiteit, hier moeten missen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we het voorleggen aan ... de kiezer.
Op 26 of 27 mei zullen we de aantallen voorkeurstemmen van iedereen wel kennen. .
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom de tolerantie voor het TURKS op een verkiezingsaffiche van de N-VA, no less, vergeleken met de gegarandeerde veroordeling, wanneer iemand FRANS zou gebruiken in het Ndl gedeelte van Belgenland? 't Kot zou te klein zijn. Tip: N-VA met franstalige verkiezingsaffiche in Knokke! Hypocrisie galore opnieuw. Enfin, nikske nieuws in feite. 't Is politiek.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag dat eigenlijk wel ?
|
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is volgens mij een 2talige affiche/folder/weetikveelwathetjuistis
Of ben ik scheel? Alle partijen doen dat e; zelfs VB: http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...talige-kiezers |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar ogen maken dat ik dit vergeef.
Trouwens, lees erover op haar facebookpagina, het is niet wat je denkt. Salaam Aleikum.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zet extra mooi de 2 maten / 2 gewichten opvattingen in de kijker. |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja en dan?
Taalwetgeving is niet van toepassing op verkiezingspropaganda: Citaat:
Citaat:
Maar gaat het hier nu eigenlijk over de wettelijkheid of de wenselijkheid van die turkse campagne? Wettelijk is het in orde en alle partijen doen dit. Beetje 't warm water uitvinden dit hier... |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik wel mijn verder schrijven herhalen? Citaat:
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Falco, doe godverdomme eens moeite en leer lezen: het was zij zelf niet die dit maakte.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hand in hand met de nva naar een multicultureel belgenland...
Doe je ogen open nva-kiezer...
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tzijn net de VB kiezers die hun ogen hebben geopend die nu naar NVA komen omdat ze eindelijk een democratisch alternatief hebben. |
|
![]() |