![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog even en het eindoordeel van de verkiezingen zal weer gekend zijn, en de dj's van dienst zulllen op de partijhoofdkwartieren een set moeten draaien diepast bij de gemoedstoestand van de partij. tot ze onderbroken worden voor een rechstreeks verslag in het journaal.
Welke ploaten gaan de dj's moeten afzetten als de partijvoorzitter live op antenne gaat ? Hier alvast mijn voorspelling o.VLD - De brassers : en toen was er niets meer B.U.B. - La Marseillaise Sp.a - André Van Duin : er staat een paard in de gang N-VA - The tokens : The lion sleeps tonight LDD - Johan Verminnen: laat me nu toch niet alleen Groen - Gorki : wie zal er voor de kinderen zorgen VCD - Jesus Christ superstar PVDA+ - Jello Biafra : Jesus was a terrorist VB - Ministry: thieves CD&V - The Scabs: Hard times Piratenpartij - Zanger Rinus: Met Romana op de scooter (de disc-jockey had eigenlijk verwacht dat hij een topnummer had gedownload, maar een antipiraterij-smeerlap had dit nummer onder een misleidende titel op ThePiratebay gezet) rossem - Raymond van het Groenewoud: goeiemorgen ouwe rotkop
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijst Dedecker:
Doe het licht maar uit - Mama's Jasje Nobody knows you when you're down and out - Nina Simone Don't look back in anger - Oasis Open VLD: It ain't over till the fat lady sings - En Vogue BUB: I know it's gonna happen someday - Morrissey Sp.a.: Way down now - World Party N-VA: Give me a chance - Donnie & Joe Emerson The more you ignore me, the closer I get - Morrissey VB: We hate it when our friends become successful - Morrissey CD&V: Always where I need to be - The Kooks De kiezer: Het leven gaat door, er verandert niets - Doe Maar N-VA & PS: Waar spreken wij dan ergens af? - Meuris |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |