![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het moge duidelijk zijn dat de n-va schrik heeft van haar eigen bestaansreden en eerst het onafhankelijkheidsstreven schrapte en nu zelfs het autonomiestreven in de koelkast plaatst.
Vreemd want naast de massale mediasteun die Dewever kreeg als anti-VB wapen is net dat onafhankelijkheidsstreven dat de n-va naar electorale hoogtes bracht. De n-va campagne die ik gezien heb moet zowat de zwakste ooit zijn... Een vlaams nationale partij moet zich niet begeven op het terrein van de tegenstander en ultra-liberaler proberen te zijn dan de liberalen of de spreekbuis te zijn van de ceos of voka. Een vlaams nationale partij moet als doelstelling hebben zoveel mogelijk mensen te scharen rond de onafhankelijkheidsgedachte. De n-va daarentegen maakt hiervan een taboe. Dewever durft zelfs niet meer antwoorden op de onafhankelijkheidsvraag. Een n-va stem is geen signaal voor meer vlaamse autonomie meer maar het gaat over wlke post Dewever krijgt en waar men gaat snijden en dan is dit bij de n-va met zeer veel PC exclusieven. Als men aan de n-va vraagt of autonomie nog hoeft ...dan zeggen ze later... Waar wacht de n-va op tot er 80 procent moslims in onze steden wonen. Gaan die voor VL onafhankelijkheid zorgen? Een politicus moet proberen zoveel mogelijk mensen achter zijn overtuiging te scharen ook al heeft die overtuiging momenteel nog geen meerderheid. Maar ik denk steeds meer dat Dewever geen overtuiging heeft. nochtans was er nog niet zolang geleden in de peilingen een meerderheid voor V partijen. Ik zie het ook in mijn omgeving met het transformeren van zijn partij van naar de VOKA TGV heeft hij veel krediet verloren . Mensen die hem verdedigden tegen de kritiek qua eurofilie en islamisering die ik eerst op Dewever had verdedigen hem niet meer en maken grapjes over gouden tanden en huis verkopen.... Dewever kom de vlaamse Vaclav Havel zijn maar heeft blijkbaar meer ambitie om de Belgische tatcher te zijn. |
![]() |