![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Leuk hebbeding? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
'k Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...are-mist.dhtml
De nieuwste uitvinding in voedingsland: 'eetbare mist' Citaat:
![]() Dit lijkt me wel grappig om aan te zetten als je naar een goed kookprogramma kijkt, maar wat als er dan ineens reclame over riolering tussenkomt? Zet het ding even op en laat de frietsmaakjes dampen... Het nadeel is wel dat je lekker zin krijgt in frietjes en je proeft dat en zo maar met honger blijft zitten... ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cool.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supermarkten gebruiken nu al geurtjes om het koopgedrag van klanten te beïnvloeden, binnenkort zit je met een razende honger en goesting voor wafeltjes na het passeren van de deur.
Nu ja, ik ga eerst effe een pan spek inademen... ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |