![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nog meer hilarische quotes: Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...t-partij.dhtml Laatst gewijzigd door mvd : 26 mei 2014 om 13:24. |
||||
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Die kerel is echt helemaal aan het doorslaan.
#3 |
Banneling
|
![]() Laat die mensch zijn hobby doen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Rossem is de enige politicus die dit forum een bezoekje waardig achte en meedeed aan de discussie tijdens de campagne.
De opheffing van ROSSEM en oprichting van D19 kondigde hij toen al aan. Misschien is het de pers die er een clown van probeert te maken. Mijns inziens bieden figuren als Van Rossem of De Decker een meerwaarde voor de politiek. Mensen die hun mond durven open doen waar anderen zwijgen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 mei 2014 om 14:07. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat Dedecker verdwijnt is wél doodjammer. Bij N-VA hebben ze zo geen mensen. Ik vind het zelfs jammer voor de democratie dat Peter Mertens niet verkozen is geraakt. Een parlement mag wat ideologische diversiteit kennen. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Overigens denk ik niet dat Van Rossem antwoorden heeft op alle problemen die in onze maatschappij voorkomen, zijn interesse is vrij beperkt en zijn kennis selectief. Persoonlijk zie ik geen enkele toekomst voor Van Rossem in de politiek. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 26 mei 2014 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenstaande "aantijgingen" zijn wat ik objectief denk te weten ervan ; teleurgesteld zijnde destijds door een vernietigde bewondering voor de man. Dat gezegd, hij IS bijzonder intelligent op economisch vlak. Maar of zijn drang naar belangstelling en zijn (dacht ik) bewezen oplichtersneigingen geen grote twijfels doen groeien over zijn uitlatingen is een andere zaak.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet niet zenne... OK, hij kwam hier nog wat stemmen sprokkelen. Uit verveling?
Het maakte hoe dan ook geen indruk. Hij mag nog zoveel aan name-dropping doen als hij wil (van de groten der aarde op vlak van Economie). Dat deed hij ook al indertijd, en zijn Moneytron bleek gewoon een pyramide-constructie. Dus geloofwaardigheid 0,0. Voor eeuwig verbrand. Hij zou beter een andere hobby zoeken. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij ook van een groot bewonderaar van de man geweest te zijn. Had er best ook kunnen op stemmen (heb het toen niet gedaan...)
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
J P verdwijnt uit de politiek, maar de verstandsverbijstering is gebleven. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 26 mei 2014 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Vroeger had je hier nog eens forumdiscussies met politici in verkiezingstijden. How come it didn't happen this time??? |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |