![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zonet gezien op het VRT-journaal. Sophia Loren werd zeventig.
Een Italiaanse interviewer vroeg haar naar aanleiding van haar verjaardag : "Welke scene uit heel uw carriëre typeert u nu het meest?" Sophia Loren : "Wel, de scene die mij het meest typeert is diegene waarin ik die stenen oppak en ze naar de Marokkanen smijt en hen achterna roep 'hoorndragers, dieven, bandieten!' " Schit-te-rend gewoon! Laatst gewijzigd door Darwin : 20 september 2004 om 21:52. Reden: Kan er iemand misschien eens die naam in de titel verbeteren aub? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Oei, haar seniliteit is precies al ver gevorderd... Snel, een euthanasiespuitje!
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() veel blablabla, "de" typerende scène van la Loren maakt mij niet uit, ik zal mij vooral haar rijkelijk gevulde décolleté blijven herinneren ipv een paar regelkes tekst. Da's de constante in zowat al haar films.
'n Beetje serieus blijven hé mannen...