![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste Forum tijgers,
Kijk hier eens, een gen mutatie zorgde voor het ontstaan van Blond haar uit bruin. Het is toch erg bizar gesteld met ons Mensapen, of de nakomelingen van die kannibalistische homo sapiens. Ik zit mij nu al wekenlang af te vragen wat voor beestaap ik ben. Waarom koos mijn ziel (atma) nou dit zwakke, kleine, inferieure, goudbruine koelie apen lichaam van mij om in te reincarneren, ipv een lange, blanke, blonde, blauwogige, superieure, grootgeschapen Hollandse hetero of homo man? Theoretisch gezien, volgens de wiskundige abstractie van de leer van de Vedanta heeft dit een zuiver karmische oorzaak, en predestinatie is slechts beperkt van toepassing. Zuivere blonde en blanke meisjes zijn toch heel bijzonder om te zien, en ze hebben iets edels en zuiver. Dit rastype meisje zal supersnel uitsterven binnen pakweg 50 jaar tijd, dus hoog tijd om het door te geven aan Unesco om deze uitstervende blanke/blonde intelligente apinnensoort op de lijst te zetten van beschermde soorten. Nee, niet alle blondjes zijn dom, ik kende een paar die heel intelligent waren. En ja he, als men dit al wist in de jaren dertig dan was WOII toch niet nodig geweest om het blanke/blonde Arische ras te redden. Bizar is wel dat juist WOII zorgde voor een heuse massamoord van vele miljoenen blanke/blonde Arische mannen en vrouwen, dus zo zie je dat oorlog voeren altijd leidt tot verlies ipv winst. dewanand zie dit: Gepubliceerd: Laatste update: 1 juni 2014 19:06 1 juni 2014 19:05 Deel: TW FB GP Blond haar kostte slechts één mutatie Slechts één enkele letter in onze genetische code maakt het verschil tussen het hebben van bruin haar en het hebben van blond haar. Blond haar kostte slechts één mutatie Foto: 123RF Een team van Amerikaanse wetenschappers publiceert de studie zondag in Nature Genetics. De onderzoekers kwamen tot deze conclusie na een onderzoek dat begon met vissen. Stekelbaarsjes hebben sinds de IJstijd allerlei meren en rivieren gekoloniseerd, en het bleek dat één gen verantwoordelijk was voor de verschillende kleuren die de vissen kregen. Ze vermoedden dat het verantwoordelijke gen, Kit ligand, ook wel eens de oorzaak kon zijn voor uiterlijke verschillen in andere soorten. Uit eerder onderzoek bleek al dat Kit ligand ook bij mensen een sterke rol speelt in de selectie, omdat het veel andere eigenschappen aanstuurt. Het team toonde aan dat Kit ligand indirect de aanmaak van pigment reguleert, en dus te maken heeft met huidskleur bij mensen. Daarna legden ze de focus op haarkleur. Uiteindelijk konden de Amerikanen bij muizen aantonen dat een verschil van slechts één letter in het 'aanzetten’ van een haarzakje, het haar van bruin naar blond kon veranderen. Deze mutatie had geen enkel effect op andere eigenschappen in het lichaam. Door: NU.nl/Stephan van Duin http://www.nu.nl/wetenschap/3790927/...-mutatie-.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben Blondies minder IQ ?
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() toch gek zeg, in onze hindoewereld hebben alle meiden zwart haar met diverse kleurtjes, van lichtgetint tot pikzwart, of Ebony. Dus wij Hindoes hebben geen moppen over domme blondjes, maar ik als goudbruine hindoeman beschouw blonde meiden toch vaak als een hoger, edel en goddelijker, zuiver ras dat wij liever niet moeten vervuilen. Echt helblonde meiden met lang blond haar en een tere witte huid zijn fenomenaal om te zien en bijna mythologisch gewoon, zoals ik het beleef altijd.
Of blondjes dom zijn? Nee, men maakt ze dom omdat men hen niet serieus neemt en gewoon discrimineert, is pure rassendiscriminatie, net zoals men domme negers discrimineert. dewanand zie dit moppen over domme blondjes: Moppen over domme blondjes Oneliners over domme blondjes Peggy, een dom blondje De bevalling van een dom blondje Lening afsluiten 30 dagen Een blondje en een zwerver Een dom blondje bij de kapper Naar de supermarkt F1-wedstrijd Belangrijke post Dom blondje zwanger Roze bloem Blond cabaret Achterdochtig blondje Haar zwart verven Moeilijke puzzel Al zeven kilo kwijt Autosleutel kwijt Nieuw cijferslot Blonde schoonheid in de trein Een blondje met een pizza Naar de overkant Frisdrinkautomaat Maas of Waal? Een televisie kopen Een dom blondje bij het koelvak Nieuwe hersenen Een dom blondje voor de spiegel Autorijlessen Recept opzoeken Dom blondje bij de kapper Het domme blondje en de slimme verkoper Op het benzinestation http://www.moppentap.nl/moppen/?r=blondjes Laatst gewijzigd door dewanand : 2 juni 2014 om 12:26. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |