![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst Citaat:
![]() Maar we blijven ze maar uitnodigen hier in België ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is toch waar links naar streeft ? Anarchie en chaos. Ze zullen het in de toekomst krijgen. Spijts alle pogingen om hen dat aan het verstand te brengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Het vlaams Belang heeft meermaals gewaarschuwd voor de islam, geef ze nog maar wat moskeeën hun goesting en wat pampers, ze zijn zo lief mijnheer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zit momenteel in Syrië. En zeggen dat vader Bontinck terug naar Syrië is getrokken om nog meer van die gasten te gaan "redden" en terug te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat moet men doen wanneer iemand een gevaar is voor een gebouw en de inwonenden?
Juist, men ontzegt de toegang tot het gebouw en neemt de toegangskaart af. Wat zou dan de juiste houding moeten zijn van de overheid tav de terugkerende strijders die een gevaar vormen voor het land en haar inwonenden, kortom de maatschappij? Ik begrijp niet dat de politiek en ook de media er zo licht overgaat. Het is duidelijk dat minstens een deel van die strijders gruwelijke feiten hebben begaan. Stel je eens voor dat die wapengekken van BBET, samen met Duitse neo-nazi's naar een land zouden trekken om in conflictgebieden waar regelmatig clashes zijn tussen Christenen en moslims, aan de zijde van de Christenen ten strijde zouden trekken tegen de moslims. Hoe zou de politiek en media dan reageren? En zou het contrast tussen het afkeuren door publieke opinie en het stilzwijgen van de moslims nu, ook groot zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Juist, herinner u hoe het land in rep en roer stond toen wat rechtse jongeren van hieruit naar Kroatië trokken tijdens de Balkanoorlog. Of toen ze terug keerden. Niet dus.
Dit gezegd zijnde, ik ben er ook voorstander van om die terugkerende Syriëstrijders het land uit te zetten. Normaal verdienen jongeren meerdere kansen maar in dit geval zijn de risico's te groot. Maar ik kan nog van gedacht veranderen. Laatst gewijzigd door skaldis : 5 juni 2014 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik eis dat de moslimgemeenschap stelling neemt tegen de racistische geweldoproep van die Syriestrijder.
Ik eis dat dat de media dat op dezelfde manier doet als ze een stellingname geëist heeft van de N-VA nav het fait divers op Peter Verlinden's buitengevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe vinden christenen het dat christenen andere christenen afmaken wegens een
geloofspuntenverschil ? Hetzelfde zoals Moslims denken over het feit dat moslims moslims afmaken over een geloofspuntenverschil Wat denken over het bekladden van kerken in de staat Israël door fundamentalistische (?) Joodse gelovigen ? Waarom vergoelijken sommige europeanen de gevboerde "holocaust" tegen Zigeuners, Holebi's, Esperantisten en Joden ;; zelfs met een christelijke bijbel in de rechterhand.. Vanwaar de strijd tussen Bhoeddisten, Hindoes en Moslims in Azië ?? Zijn er geen christelijke, moslim, Hindoe en Bhoeddistische leiders die hun volgelingen de weg van verdraagzaamheid kunnen tonen ?
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Camera op Bert Anciaux, micro eronder
"Wie zijn volgens u 'de vijanden van de Islam'?" Consequent, elke keer opnieuw, tot hij moslimhater wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Oproepen tot geweld is bak. Simpel als dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik onderstaand artikel lees, dan betwijfel ik het toch maar : http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wie moet er spreken in naam van de Marokkaanse gemeenschap? 't Is niet dat ze vertegenwoordigd zijn in een politieke partij of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou YDS van DM daarover berichten? Wat zou de mening zijn van de autochtonen onder de publieke opinie? Zou het in beide gevallen enig verschil maken dat er neo-nazi's bijlopen van Noorse of Duitse afkomst? Of dat de ene katholiek is opgevoed en de andere protestants? |
|
![]() |
![]() |