![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Keerzijde van de medaille of toch niet ... Citaat:
![]() Extra Extra Images
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2014 om 08:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() inderdaad knap.
Het is dit soort technologie waar Vlaanderen moet blijven in investeren.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2014 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft dat nu met binnenlandse politiek te maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() we moesten toch jobs creëren in datgene waar we goed in zijn??? En vermits alle partijen de nadruk leggen op jobs.......
Laatst gewijzigd door omaplop : 13 juni 2014 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het een prima voorbeeld is van de kennis/diensten economie, de enige waar Blegië nog in kan overleven, want productie van goederen is al lang en breed weggejaagd.
Dat onze ambetantenaren daar eens een les van leren, en ook dit niet compleet naar de kloten reglementeren.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De afschaffing van "Vlaanderen" zou nog veel meer betaalbaar maken.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden ze uw "Belgique" maar tweetalig moeten maken hé man. Spijtig genoeg hebben uw francofoontjes dit afgewezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra:
Citaat:
Zie ook Citaat:
Wonderbaarlijk zeg maar. Iets waar men nog dieper op moet ingaan (die 'secundaire' sector) en het is zoals omaplop al wist te schrijven: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie nog altijd niet wat dit met binnenlandse politiek te maken heeft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het geschikte personeel vinden is dan weer een ander probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn landen waar kinderen in de basisschool al de basics van programmeren leren. Het is toch niet moeilijk om dit in het curriculum op te nemen? Het MIT heeft trouwens een website ontwikkeld waar kinderen projectjes kunnen programmeren: scratch.mit.edu. Die site bestaat ook in het Nederlands!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 14 juni 2014 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tegen dat die mafkikkers iets goedkeuren is er al veel water verdampt...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 juni 2014 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie overal in alle steden een steeds groter wordende leegstand van winkelpanden. 1. De werkman heeft het moeilijk, is onzeker, geeft minder geld uit omdat hij niet kan:durft/wil. 2. De huurprijs voor een winkelpand in de stad is verschrikkelijk hoog. De combinatie van 1 en 2 maken de huidige malaise. Als de werkman het goed heeft, dan heeft iedereen het goed. De mindere inkomsten aan belastingen van de werkman zou ruimschoots gecompenseerd worden door inkomsten van belastingen en BTW in een oplevende economie. Nu moeten we niet denken dat dat vanop onze vlaamse of belgische kan. Zoiets moet europees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat U snuggerder was.
Misbruiken en verspillingen in de gezondheidzorg moeten aangepakt worden, zodat de gemeenschap dit soort nodige ingrepen kan bijpassen. Dat de gemeenschap moet kiezen tussen dikkere tetten van madam X, of essentiële zaken zoals dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of bv. een echte sociale unie op niveau van de EU. Degelijke sociale bescherming binnen de EU én onze lageloonconcurrenten worden duurder.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u een bovengemiddelde ambtenaar, of hebt U al die jaren gelogen?
![]() |