![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn vegetariers vrekken | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 61,54% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is niet meer normaal , vegetariers zijn zo uit bezorgdheid om de dieren , voor hun gezondheid , voor het milieu .
Plantaardig voedsel kost meer dan de helft minder dan dierlijk . Dan zie je hun levenswijze , dat rijdt met overjaarse auto's , dat renoveert krotten , dat pluist alles uit inzake levensverzekeringen en overheidspremies inzake dakisolatie . Dat weigert een euro in te zetten op mijn voetbalpronostiek uit angst te verliezen . Steeds hetzelfde , dat ponkt zijn geld op . Vegetariers bestaan niet , vrekken wel .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 21 juni 2014 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Plantaardig voedsel kost meer dan de helft minder dan dierlijk . Geen idee Dan zie je hun levenswijze , dat rijdt met overjaarse auto's ikke heb geen tuut , dat renoveert krotten , dat pluist alles uit inzake levensverzekeringen en overheidspremies inzake dakisolatie .ikke nie Dat weigert een euro in te zetten op mijn voetbalpronostiek uit angst te verliezen . Ikke doe aan geen enkele pronostiek mee, dus waarom zou ik een uitzondering maken voor die van jou ? Steeds hetzelfde , dat ponkt zijn geld op . Ik 'vrees' dat mijn kinderen het tegengestelde zullen zeggen Vegetariers bestaan niet jawel , vrekken wel die ook. Best eens je veralgemening wat vermindermenen....of deze draad naar K&K laten verhuizen ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hihihihi
Deze draad is serieus , eindelijk worden vegetariërs als maatschappelijk fenomeen ontmaskerd . Tik eens in je zoekmachine , goedkope vegetarische maaltijden . Duizenden . Dit is de lievelingskost van de vrekken . Taartje Roquefort . Broodje met brie . Aubergines met tomaat uit de oven . Rode koolsalade . Kekererwtencurry . Dat zijn geen vegetariërs , dat zijn hondengierigaards . En dat ze hun kruid niet doodsproeien heeft niets met het milieu te maken . Ook sproeistof kost geld .
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Trouwens , al ooit een vegetarier geweten die niet achter zijn kleren gaat in de kringloopwinkel .
En op het spaarboekske staat een paar honderdduizend euro . Ze potten alles op , wil je een oude kast naar het containerpark voeren , een vegetarier weet er wel weg mee , dan verkoopt hij /zij het voor 13 euro op internet . Dit is erger dan de vrek van Moliere . Dit is ernstig ...
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
En op het spaarboekske staat een paar honderdduizend euro . I wish Ze potten alles op , wil je een oude kast naar het containerpark voeren , een vegetarier weet er wel weg mee , dan verkoopt hij /zij het voor 13 euro op internet . De laatste 2 jaar nieuwe dubbele ramen, nieuwe binnendeuren, enz laten plaatsen. En ouwe brol komt hier niet binnen als 't geen antiek is.... En ouwe brol verkopen, daar steek ik mijn tijd niet in. Dit is erger dan de vrek van Moliere . Dit is ernstig ... Dit heeft een ernstig K&K-gehalte, daarmee ben ik volledig akkoors ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vegetariers doen het zogezegd voor de gezondheid en hun gerenoveerde krotten zitten vol asbest . Alsof ze het geld niet hebben om een nieuwe auto te kopen en een nieuwbouw te zetten . Ze zijn niet gierig , enkel spaarzaam . Dan zijn ze zogezegd hun rijbewijs kwijt en rijden ze met hun fiets naar het werk . Alsof ze met hun co2uitstotend dafken van 20 jaar dat nog 70 per uur haalt een snelheidsovertreding kunnen halen . Zoveel zuinigheid , dat is ernstig .
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Draad van het jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een pelletkachel is ook iets voor vegetariërs .
Dat het wat meer vervuilt dan gas geeft niet , het kost minder . Gierigaards .
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ze scheren zich elke drie maand pletskop en breien sokken met hun haar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb ooit gesnapt waarom je vegetariër/veganist zou worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En ze kweken hun eigen wiet , is goedkoper dan bier en ze moeten eens niet aan hun geld denken .
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ook typisch voor vegetariërs , een oude camionette of mobilhome kopen , niet om naar het werk te rijden , dat kost te veel , daarvoor heb je de fiets , wel om rookspuiend mee op reis te gaan , geen hotelkosten .
Dat staat daar dan met een allesbrander ... En dat is wel gezond . Vegetariërs , wat kun je er nog van geloven ...
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vegetariërs zijn goed bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vegetariërs kauwen al eens op een mais of rijstkorrel , omdat het gezond is .
En goedkoop . Ook typisch voor mannelijke vegetariërs , ze betalen geen onderhoudsgeld voor hun kinderen . De vrouwelijke krijgen dan in al hun eenvoud een pro deo toegewezen . De mannelijke wonen dan in een caravan en laten hun bezittingen op een ander zetten . Terwijl ze wortelen kweken in hun moestuintje . Vegetariërs , breek me de bek niet open , ze moeten wel rijk worden .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 21 juni 2014 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onze vriend Mittal gaf het zogezegd duurste trouwfeest ooit voor 2.000 genodigden , dochter Vanisha trouwde .
En het was vegetarisch . En het duurste . Wie gelooft dat , die gast is stinkend rijk geworden door vegetarisch te feesten .
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook een vegetariër. Alleen, naast die schotel leg ik meestal een anderhalve portie van een tweede schotel, vb. liefst een entrecôte van 350 grammekes erbij.
Ernstig nu, ik weet niet of 't gierigaards zijn; ik vind ze wel een beetje rare bietekwieten, maar er is er nog nooit één geweest die mij een vlieg kwaad deed. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vegetariërs scheren zich niet .
Ook scheerschuim kost geld . Iedereen kent ze wel , baardige hippies , Co2 uitstotende auto's , de allesbrander vollen bak in de winter met brol die ze onderweg gevonden hebben . En zelfgeteelde koolgroenten etend tijdens de winter . En maar geld opsparend , hun vrouwen gekleed in beddenlakens zogezegd alternatieve stijl . Hoe kan een mens zo gierig zijn .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 21 juni 2014 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ooit eens een gratis werk gaan doen bij een vegetarische .
Daarna krijg je stevig eten zei ze . Het was pompoensoep . En dan nog een pompoen gekregen van de buurman . Vrekken .
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Is de rancune werkelijk nodig? Slechts per toeval begaan linkse fenomenen deze daden. Ik ben van mening dat deze groene zaken rechts bij uitstek zijn!
Zuinig leven is lovenswaardig indien de levensvreugde niet sneuvelt. Ondergaat niet de zuchten van de decadente consumptiemaatschappij, en een mens is al vlug spaarzaam. Eet wat natuurlijk is, groenten, fruit, noten en zelfs vlees. Zelf koken en het voorverpakte vol bewaringsmiddelen vermijden. Een mens eet al vlug goedkoper. Vergooit geen geld aan kleinburgerlijk gokken. Kleding uit een kringloopwinkel is vaak steviger en duurzamer, spendeer geen geld aan de wegwerpmode van deze dagen. Draag niet bij aan de linkse afvalberg. Renoveren laat toe architecten te mijden. Deze parasieten wensen meer betonnen puisten op de aardbol te planten. Verkoop de auto, maak hem overbodig. Een baard is een mannelijk ereteken. Niemand hoeft zich ervoor te schamen, in tegendeel zelfs! Moeten wij werkelijk de kleffe uniforme haarstijlen vormen, of de moderne gekte? |
![]() |
![]() |