![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Bart De Wever, boegbeeld van de N-VA in Antwerpen, streeft naar een politieke krachtbundeling 'van alle mensen met gezond verstand' wil hij een 'derde weg' scheppen in Antwerpen, tussen de regenboogcoalitie en het Vlaams Blok in. Bart DW: "Als het Vlaams Blok in 2006 de absolute meerderheid haalt, wil ik niet met de vinger gewezen worden omdat ik niets gedaan heb." Bruin Bartje houdt op z'n minst een dubbelzinnige kijk over het Vlaams Blok versus de N-VA op na, leest U verder mee met Bruin Bartje: "Ik pleit niet voor een opening naar het Vlaams Blok. Die partij heeft een onzinnig programma, voert op een walgelijke manier propaganda en gedraagt zich hypokriet over het cordon sanitaire." WOW! Prima! Tof! Direct to the Point! Volledig mee eens! Maar ja, wat begint Bartje er daarna dan uit te braken: "Ik blijf erbij dat het Vlaams Blok geen ondemokratische partij is. Ze is extreem, ze is ergerlijk, maar het is veel te gemakkelijk om die partij te negeren omdat ze zogezegd ondemokratisch is." (proest!) "Ik sluit een coalitie met het Vlaams Blok niet uit, maar ik leg de lat hoog. En het is het Blok dat er moet overspringen, niet ik. Als het Blok zijn discriminerende programma en zijn propagandatrucs aflegt, wordt het een partij zoals een andere. Ik maak me sterk dat er mogelijkheden voor samenwerking openliggen" (slik!) Bruin Bartje mag dan wel beweren dat het Blok een ergerlijke partij vind, maar het is zonneklaar dat, mocht het Blok in 2006 een stevig succes behalen, de Antwerpse N-VA de rode loper uitlegt voor het Vlaams Blok om het naar het kanselierschap van onze koekestad te loodsen. En over die 'aanpassingen' van het VB-programma wordt dan al lang nie meer gezeverd..... alleen misschien door een paar ambetanterikken zoals ik ![]()
#2 |
Minister
|
![]() Bart De Wever:
"Ik blijf erbij dat het Vlaams Blok geen ondemokratische partij is. Ze is extreem, ze is ergerlijk, maar het is veel te gemakkelijk om die partij te negeren omdat ze zogezegd ondemokratisch is." WOW! Prima! Tof! Direct to the Point! Volledig mee eens!
#3 |
|
![]() Ter titel van inichting: officiëel neemt voorzitter Geert Bourgeois afstand van de uitspraken van Bruine Bart, maar wie gelooft dat nog... niemand hé!
![]()
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() wat is daar nu zo raar aan? N-VA heeft vanaf het begin gezegd tegen het cordon sanitaire te zijn. Wat De wever nu zegt is gewoon de consequentie. Een Antwerpse coalitie Vlaams Blok / N-VA /liberaal appel is heel goed mogelijk (als NVA tegen dan nog bestaat natuurlijk)
#6 |
|
![]() misschien vlaams blok + resist
![]()
#7 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2) Spreek eens met Bart De Wever zelf ipv de kranten te geloven. In een coalitie stappen met het Vlaams Blok en het programma dat zij vandaag koesteren, is nog lang niet voor morgen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maskers vallen af. N-VA & Vlaams Blok. Extreem-rechtse Vlaams-nationalisten steunen elkaar.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sidder en beef gij patriot! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahaa...
![]() De 'N-VA' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beter Vlaams nationalisten, maar ja, de BUB is ook weer zo'n zootje dat alles op één hoopje gooit hé!
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA Vlaams-nationalisten?
![]() Volgens mijn bescheiden mening is het Vlaams Blok toch de enige rechtlijnige en standvastige Vl-nat partij hoor! |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haha, wat een grap! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Of was dat dan enkel als verweer om zich toch nog te kunnen onderscheiden van Dewinter die toen naast hem stond? |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Bourgois,heeft met die woorden zijn eigen politieke graf gegraven!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het zijn ook weer kazakkendraaiers alez,heet en koud blazen tegelijkertijd,pffffff.
![]() |
![]() |