![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...40804_01204501
Facebook mag sms’jes lezen en gesprekken afluisteren Citaat:
Zou u daardoor of daarvoor facebook opzeggen ?? Of zou u net (daarom) een facebook aanmaken !! U privacy interesseert u geen ruk ?? OK , vanaf dat je op internet zit , mobiel of computer , uw privacy is feitelijk foetsie !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 augustus 2014 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afluisteren kan automatisch mbv enkele simpele trefwoorden, zoals het woord 'bom'.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees beleefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Maar ik geloof niet dat veel terroristen hun plannen smeden via facebook...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gebruiken eerder instagram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd beleefd. Ik heb namelijk een degelijke opvoeding genoten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand met een degelijke opvoeding doet een broek aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die zichzelf anaal vingert bij het masturberen, die zich insmeert met uitwerpselen en die de konten van negers baft, heeft mij geen lessen in "degelijke opvoeding" te leren, dank je wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent precies een beetje kwaad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dene Mark zit op zijn burostoeltje thuis , kopje koffie , en da' is't
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee. Je bent véél te oninteressant om een dergelijke emotie bij me op te wekken...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom quote je mij dan in je handtekening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om aan de rest van het forum te laten zien dat je geïnteresseerd bent in blote mannenkonten.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ben zo oninteressant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
NEEN JA JA Serieus jongen ? Enig idee in welke mate je gefilmd wordt door camera's. Niet akkoord, kap dan met FB of denk je nu echt dat sociale media gratis is ? Ooit van reclameinkomsten gehoord ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Gmail leest ook emails mee. Aldus krijg je automatisch de juiste reclame. Schrijf je dus een email aan je vriendin dat je een nieuwe broek wil voor je verjaardag krijgt ze automatisch reclame voor broeken die je draagt op faceboekfoto's. Handig toch. Bvb ook als je een boek vraagt. Gmail en facebook ea orrienteren zich steeds naar je verleden en laten enkel zien in hun zoekresultaten en reclames wat zij denken dat je wenst. En tenzij je daar van op de hoogte bent, dat doorziet en probeert te omzeilen zullen ze je gedrag en interesses beginnen vormen aan de hand van je verleden door dingen te tonen of niet te tonen. Zonder dat je het weet en zobder echt kwade bedoelingen wordtje wereld beperkt. Lang geleden opende het internet ongekende werelden voor je. Vandaag begint ze langzamerhand ze te sluiten. Dankzij facebook kom je enkel nog in contact met gelijk gezinden en dankzij google krijg je enkel nog gepersonaliseerde zoekresultaten.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb wel een youtube ![]() Ik spreek mensen liever in't echt of per telefoon ![]() Straatcamera's , ze doen maar ![]()
|
![]() |
![]() |