Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2004, 09:12   #1
Spolpoel
Banneling

Standaard Moslim slachten onschuldige hulpverleners af

Website meldt executie ontvoerde Italiaanse vrouwen in Irak [size=1]rr [/size]DUBAI - Een Islamitische groepering die zichzelf 'De Jihad-Organisatie' noemt heeft vanmorgen op een Islamitische website meegedeeld dat ze de twee vrouwelijke Italiaanse gijzelaars geëxecuteerd hebben die sinds 7 september in Irak gegijzeld worden. Het betreft Simona Pari en Simona Torretta, twee werkneemsters van de NGO 'een brug voor Bagdad'. Het nieuws is niet bevestigd.

In de mededeling, waarvan de bron niet kan worden geverifieerd, staat :,,Wij, de Jihad-Organisatie, hebben het verdict van God uitgevoerd en de twee Italiaanse gevangenen gedood. De executie vond plaats nadat de 'onwaardige' (Italiaanse Eerste Minister Silvio) Berlusconi geen oor had naar onze enige voorwaarde voor vrijlating, namelijk de terugtrekking van de Italiaanse troepen uit Irak.''

De Italiaanse autoriteiten beschikken niet over informatie die de dood van de twee gijzelaars kan bevestigen. De Italiaansen werden op 7 september ontvoerd in hun bureau in Bagdad samen met twee Iraakse collega's, een man en een vrouw, van wie het lot niet wordt meegedeeld.

Onthoofding tweede Amerikaan op internet Op internet zijn gisteravond nog beelden verschenen van de onthoofding van de tweede Amerikaan die onlangs in Irak was ontvoerd. Een video op een islamitische website toont een gemaskerde man die de gegijzelde Jack Hensley onthoofd. Het hoofd wordt vervolgens op zijn rug

Ik kijk met spanning uit naar de 10.000ste betoging door de 'gematigde moslims' tegen de barbaarse praktijken die hun godsdienst hen gebiedt uit te oefenen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:21   #2
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

walgelijk

laffe honden.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:26   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kijk met spanning uit naar de 10.000ste betoging door de 'gematigde moslims' tegen de barbaarse praktijken die hun godsdienst hen gebiedt uit te oefenen
U kunt ook wachten op de reacties van de commies van dit forum...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:32   #4
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

spolspoel,
het zou je sieren mocht je je boodschap iets serener verpakken.. ("moslimvarkens")
Oud 23 september 2004, 09:35   #5
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
spolspoel,
het zou je sieren mocht je je boodschap iets serener verpakken.. ("moslimvarkens")
Je hebt gelijk. 'Varkens' zijn lieve beestjes en verdienen het niet om beledigd te worden met een vergelijking met moslims.
Vandaar : Moslimongedierte slacht onschuldige hulpverleners af. 8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:38   #6
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
spolspoel,
bon, in feite zijn deze gruweldaden de beste anti-moslimpropaganda die er bestaat. het wakkert anti-moslimgevoelens aan over de hele wereld.
moslims zullen overal paria's worden.
de discriminatie van moslims zal groter worden dan ooit.
dat is wat ze zullen bereiken.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:40   #7
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Aan de barbaarsheid lijkt geen eind te komen. Wanneer gaan de moslims dit nu eindelijk ONVOORWAARDELIJK veroordelen ? Maar ja, we zullen misschien eerst in België beginnen, waar links nog steeds het beestachtig afslachten van onschuldigen lijkt te begrijpen. Ze mogen dit doen, omdat de grote vijand van links (de VS) het land binnengevallen is.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:47   #8
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
spolspoel,
Natuurlijk want Imans spreken ook zeer respectvol ovver ons!!
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:50   #9
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

http://www.goregasm.com/movies/ogris...ding-video.wmv

de tweede amerikaan verliest zijn leven...
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:51   #10
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Aan de barbaarsheid lijkt geen eind te komen. Wanneer gaan de moslims dit nu eindelijk ONVOORWAARDELIJK veroordelen ? Maar ja, we zullen misschien eerst in België beginnen, waar links nog steeds het beestachtig afslachten van onschuldigen lijkt te begrijpen. Ze mogen dit doen, omdat de grote vijand van links (de VS) het land binnengevallen is.
hol klinkt je rethoriek..

Wanneer ga je tevreden zijn ? Zodra elke moslim persoonlijk bij jou aan de deur is langsgeweest om te komen getuigen dat hij/zij het absoluut oneens is met de terreur die zijn/haar geloofsgenoten in Irak veroorzaken? Je vraagt onvoorwaardelijke veroordeling, maar hoe precies moet zich dat uiten. Ik zie héél Frankrijk volledig aan één zeel trekken in het geval van de ontvoerde journalisten. In jouw opinie en die van ongedierte als Mitgard & Spolspoel lijken de moslims medeschuldig aan die vreselijke misdaden, enkel en alleen omdat ze moslim zijn. Dat is mensen schuldig verklaren op basis van religieuze kenmerken, zonder dat hun schuld ook maar in het minst bewezen is..Op die manier dragen jullie bij tot de polarisatie, waardoor de 'clash der civilisaties' als een selffulfilling prophecy onvermijdelijk wordt.. Dat is in mijn ogen onvergeefelijk, aangezien het op termijn een serieuze veiligheidsbedreiging voor het Westen vormt.
Oud 23 september 2004, 09:51   #11
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Natuurlijk want Imans spreken ook zeer respectvol ovver ons!!
draag bij tot de polarisatie en ik hou je mede verantwoordelijk voor de gevolgen ervan.
Oud 23 september 2004, 09:53   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Stoere moslims. Wat is Allah groot.

De anti's zitten met een probleem. Want wanneer het om amerikaanse werknemers gaat die onthoofd worden zeggen ze dat die Amerikanen wel wisten waar ze aan begonnen toen ze naar Irak trokken (m.a.w. het is hun eigen schuld).
Hoe gaan de anti's dat argumenteren wanneer het gaat om twee jonge vrouwen die met een NGO naar Irak trokken om er mensen te helpen?

In dit geval hebben ze geen excuus meer. Het zijn dus zonder enige nuance mogelijk de moslims die gewoon gruwelijke en laffe moordenaars zijn.

Punt uit.

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 september 2004 om 09:54.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 09:55   #13
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
draag bij tot de polarisatie en ik hou je mede verantwoordelijk voor de gevolgen ervan.
Hoe hol is me dat dan wel????
Oud 23 september 2004, 09:56   #14
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Stoere moslims. Wat is Allah groot.

De anti's zitten met een probleem. Want wanneer het om amerikaanse werknemers gaat die onthoofd worden zeggen ze dat die Amerikanen wel wisten waar ze aan begonnen toen ze naar Irak trokken (m.a.w. het is hun eigen schuld).
Hoe gaan de anti's dat argumenteren wanneer het gaat om twee jonge vrouwen die met een NGO naar Irak trokken om er mensen te helpen?

In dit geval hebben ze geen excuus meer. Het zijn dus zonder enige nuance mogelijk de moslims die gewoon gruwelijke en laffe moordenaars zijn.

Punt uit.
weeral, klepel en klok antoon.. de moslims?

of de specifieke daders van al deze moorden ?
Oud 23 september 2004, 09:59   #15
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoe hol is me dat dan wel????
verbaast me niets dat de logica hiervan jou ontgaat..
Oud 23 september 2004, 10:01   #16
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In jouw opinie en die van ongedierte als Mitgard & Spolspoel lijken de moslims medeschuldig aan die vreselijke misdaden, enkel en alleen omdat ze moslim zijn. Dat is mensen schuldig verklaren op basis van religieuze kenmerken, zonder dat hun schuld ook maar in het minst bewezen is..Op die manier dragen jullie bij tot de polarisatie, waardoor de 'clash der civilisaties' als een selffulfilling prophecy onvermijdelijk wordt.. Dat is in mijn ogen onvergeefelijk, aangezien het op termijn een serieuze veiligheidsbedreiging voor het Westen vormt.
Beter kan het niet gezegd worden. Sommigen hier willen blijkbaar niet liever dan dat de ganse wereld afglijdt in een spiraal van haat en geweld.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 10:04   #17
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
weeral, klepel en klok antoon.. de moslims?

of de specifieke daders van al deze moorden ?
Gast,

Wat is je probleem eigenlijk? Durf je niet onder ogen te zien dat de Moslims (ja, ik scheer ze allemaal over 1 kam) een bedreiging zijn voor het westen...

Wil je dat niet inzien? Dan zou ik voorstellen dat je naar het midden-oosten verhuisd , laat je besnijden, slacht schaapie op rituele manier, en rammel wat idiote dingen over Allah af... maar laat ons in ONS land, in mijn West Europa met rust
Oud 23 september 2004, 10:08   #18
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
verbaast me niets dat de logica hiervan jou ontgaat..
Typisch voor van die politiek-correcte denkers om met van die argumenten af te komen.....

Kom tover nog eens wat uit je politiek correcte hoed...

Waarom zouden wij ons niet mogen voorbereiden op de hordes fanatiekelingen die onze ondergang willen?
Oud 23 september 2004, 10:14   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
spolspoel,
Ik vind dat al redelijk sereen hoor, hoe noem jij een goor varken dat 2 onschuldige vrouwen vermoord, anders misschien ?

Een sociaal achteruitgestelde met een ongelukkige jeugd zeker, of ja 'Freedomfighter'.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 10:15   #20
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Gast,

Wat is je probleem eigenlijk? Durf je niet onder ogen te zien dat de Moslims (ja, ik scheer ze allemaal over 1 kam) een bedreiging zijn voor het westen...

Wil je dat niet inzien? Dan zou ik voorstellen dat je naar het midden-oosten verhuisd , laat je besnijden, slacht schaapie op rituele manier, en rammel wat idiote dingen over Allah af... maar laat ons in ONS land, in mijn West Europa met rust
't is je goed recht om je door die angst te laten leiden. Ik laat me daar niet door leiden, omdat ik niet geloof in het fundamenteel 'anders' zijn van moslims. Ik weet alleen dat als je meegaat in de polarisatie spiraal je uiteindelijk bekomt wat je verafschuwt, met name zware problemen met de gehele moslimgemeenschap. en dat is in mijn ogen onvergeefelijk, want het zal ook hier tot grote veiligheidsproblemen leiden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be