![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() [font=Arial][size=2]Zopas gelezen in GVA;[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Jozef Messeley (CD&V), burgemeester van Lendelede kreeg een pv om wille van smaad, weerspannigheid, opzettelijke slagen en verwondingen tegen een drager van het openbaar gezag zijnde een politieagente die nu werkonbekwaam is.[/size][/font] [font=Arial][size=2][/size][/font] [font=Arial][size=2]De man in kwestie beweert dat de zaak erg overtrokken is.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Hoe zou je zelf zijn?[/size][/font] [font=Arial][size=2][/size][/font] |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() En ik die dacht dat enkel Vlaams Blokkers zich laten verleiden tot geweld.
![]()
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voilla dit is weeral een geval, en zo zijn er meer , geloof me vrij...
Zal eens een query lanceren op een krantenartikel-databank. Es kijken wat de resultaten zullen zijn, enkel Vlaams Blokkers zeker? Wahahahaha sukkeltjes. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die blokflikken he met hun VB plastic kaartje , tegenwoordig moet je opletten of je hebt een valse aangifte aan je been, de ambtenarij is ook al aangetast door dat bruin gedoe en de kanker , de malarie neemt toe...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Vwala, ik heb het altijd gezegd. Al die politiekers, allemaal een pot nat. Een gore bende criminelen.
Zo, nu heb ik mijn portie veralgemening voor vandaag ook gehad ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door 4x : 22 september 2004 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Met ![]() Sam, |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mij gaat het eerder om de hypocrisie, niet om de feiten die inderdaad overal en bij elke partij kunnen voorkomen. Hoewel het bij de gezinspartij toch welk de spuigaten uit loopt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat mij zeer opviel, dat was dat het zo een klein artielke was, tussen de anderen in. Ik heb ook niet op de eerste bladzijde het bijgewerkte gelaat van de agente gezien? Verontrustend zo een onafhankelijke berichtgeving. En mijnheer zijn vorbeeldfunctie was nu eens burgemeester, en dan nog komende uit een partij welke zich steeds beroept op verdraagzaamheid en RESPECT! Zouden we niet beter stoppen met de uitschieters in het daglicht te stellen. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorzichtig, dat ge geen brandje krijgt he! |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Politiek is een zaak van het volk, en niet elke burger is een doetje. Dat sommige burgers met een politiek mandaat (maakt niet uit van welke partij) criminele feiten plegen, is niet echt verwonderlijk.
Dat er crapuul zit bij het Vlaams Blok, verwondert me al helemaal niet en het gebruik van fysiek geweld behoort gewoon tot de partijcultuur: je moet er het neo-naziverleden van de partijtop maar eens op naslaan. Ook aan ander soorten criminaliteit bezondigt het Blok (of zijn mandatarissen) zich: Aanzetten tot haat (zie uitspraak Gent) Holocaustontkenning (Raes), aanranden van de eerbarheid van minderjarigen (Buisseret)... de lijst is lang. Vooral pijnlijk voor het Blok: de strijd tegen de criminaliteit is zowat het belangrijkste programmapunt. Het is een beetje alsof Michel Vandenbosch van Gaia op heterdaad betrapt zou worden op het organiseren van pitbul-gevechten. M.a.w. : wie katholieker dan de paus wil zijn, moet daarna niet komen janken. Zeker niet als er bijna elke week zo'n "geïsoleerd geval" is... |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2]Van: [/size][/font][font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2] ![]() ![]() En dan het onderdeel niet democraatis wat betekend dit eigelijk wel is een partij die 25% van alle vlaamingen vertegenwoordigt niet democratis het is dank zij het volk dat ( volgens mij eerlijk beslist) het zo wouw e en zelf bepaalt of een partij hun stem verdient en zo dus democratis verkozen is. het vlaams blok is in tegen stelling tot elke andere partij in belgie een democratise partij en VLD & SPA zijn degenen die niet democratis zijn. zij willen al jaren met processen en uitsluitingen en weten het blok schaden toe brengen. dit bericht mag u publiceren en zelfs dingen uithallen om volgende tema's over maken. gegroet de oprichter en tijdelijke voorzitter van VLaams - ALternatief ondergetekende TAEKELS KEVIN |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |