Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 september 2004, 20:04   #1
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard Alleen bij het Vlaams Blok criminelen?

[font=Arial][size=2]Zopas gelezen in GVA;[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Jozef Messeley (CD&V), burgemeester van Lendelede kreeg een pv om wille van smaad, weerspannigheid, opzettelijke slagen en verwondingen tegen een drager van het openbaar gezag zijnde een politieagente die nu werkonbekwaam is.[/size][/font]
[font=Arial][size=2][/size][/font]
[font=Arial][size=2]De man in kwestie beweert dat de zaak erg overtrokken is.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Hoe zou je zelf zijn?[/size][/font]
fernand is offline  
Oud 22 september 2004, 20:50   #2
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

En ik die dacht dat enkel Vlaams Blokkers zich laten verleiden tot geweld.
Oud 22 september 2004, 20:55   #3
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Voilla dit is weeral een geval, en zo zijn er meer , geloof me vrij...

Zal eens een query lanceren op een krantenartikel-databank.

Es kijken wat de resultaten zullen zijn,

enkel Vlaams Blokkers zeker? Wahahahaha sukkeltjes.
Sam is offline  
Oud 22 september 2004, 20:56   #4
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Die blokflikken he met hun VB plastic kaartje , tegenwoordig moet je opletten of je hebt een valse aangifte aan je been, de ambtenarij is ook al aangetast door dat bruin gedoe en de kanker , de malarie neemt toe...
Bloxbuster is offline  
Oud 22 september 2004, 20:57   #5
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Vwala, ik heb het altijd gezegd. Al die politiekers, allemaal een pot nat. Een gore bende criminelen.

Zo, nu heb ik mijn portie veralgemening voor vandaag ook gehad
Tiger777 is offline  
Oud 22 september 2004, 21:00   #6
4x
Banneling

4x's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
[font=Arial][size=2]Jozef Messeley (CD&V), burgemeester van Lendelede kreeg een pv om wille van smaad, weerspannigheid, opzettelijke slagen en verwondingen tegen een drager van het openbaar gezag zijnde een politieagente die nu werkonbekwaam is.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]De man in kwestie beweert dat de zaak erg overtrokken is.[/size][/font]
Wat een belachelijk argument. Ik hoor je al zeggen bij de politie "Ik heb haar inderdaad aangerand, maar die bompa naast mij deed net hetzelfde!"

Laatst gewijzigd door 4x : 22 september 2004 om 21:00.
4x is offline  
Oud 22 september 2004, 21:02   #7
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
...dat bruin gedoe en de kanker , de malarie neemt toe...
racist.
KempensBoerke is offline  
Oud 22 september 2004, 23:43   #8
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
En ik die dacht dat enkel Vlaams Blokkers zich laten verleiden tot geweld.
ahja, door wie is dat dan wel gesteld? Een groot verschil is dat ik die man veroordeel en dat die bij mij op geen enkele sympathie kan rekenen, dit in tegenstelling tot een niet onaanzienlijk aantal Blokkers die meteen op de kar sprongen van een zekere Rob Klop toen die in opspraak kwam...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 23 september 2004, 05:03   #9
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Die blokflikken he met hun VB plastic kaartje , tegenwoordig moet je opletten of je hebt een valse aangifte aan je been, de ambtenarij is ook al aangetast door dat bruin gedoe en de kanker , de malarie neemt toe...
Iedereen is tegen jouw, het moet echt wel zwaar zijn zo door het leven te moeten,

Met groetjes,
Sam,
Sam is offline  
Oud 23 september 2004, 07:20   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tegenwoordig moet je opletten of je hebt een valse aangifte aan je been
Een valse aangifte wegens racisme, zeker?
Oud 23 september 2004, 08:13   #11
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En wat met al die gore leugenaars die steevast beweren dat dergelijke feiten van politici enkel de media halen indien het Blokkers zijn ! Wees gelukkig dat bij de Rob Klops niet gewezen wordt op die "normen en waarden" van de "gezinspartij"...
Bij mij gaat het eerder om de hypocrisie, niet om de feiten die inderdaad overal en bij elke partij kunnen voorkomen. Hoewel het bij de gezinspartij toch welk de spuigaten uit loopt...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 23 september 2004, 08:43   #12
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
racist.
Zijn Vlaams Blokkers dan een appart ras?
headinajar is offline  
Oud 23 september 2004, 09:28   #13
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ahja, door wie is dat dan wel gesteld? Een groot verschil is dat ik die man veroordeel en dat die bij mij op geen enkele sympathie kan rekenen, dit in tegenstelling tot een niet onaanzienlijk aantal Blokkers die meteen op de kar sprongen van een zekere Rob Klop toen die in opspraak kwam...
Toch een klein verschil. De politieagenta had geen straatverbod, en heeft GEEN aanval ingezet met pepperspray, of traangas. Dus hier kan men alleen zeggen dat de BURGEMEESTER een enorme fout heeft begaan.
Maar wat mij zeer opviel, dat was dat het zo een klein artielke was, tussen de anderen in.
Ik heb ook niet op de eerste bladzijde het bijgewerkte gelaat van de agente gezien?
Verontrustend zo een onafhankelijke berichtgeving.
En mijnheer zijn vorbeeldfunctie was nu eens burgemeester, en dan nog komende uit een partij welke zich steeds beroept op verdraagzaamheid en RESPECT!
Zouden we niet beter stoppen met de uitschieters in het daglicht te stellen.
fernand is offline  
Oud 23 september 2004, 09:30   #14
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
En wat met al die gore leugenaars die steevast beweren dat dergelijke feiten van politici enkel de media halen indien het Blokkers zijn ! Wees gelukkig dat bij de Rob Klops niet gewezen wordt op die "normen en waarden" van de "gezinspartij"...
Bij mij gaat het eerder om de hypocrisie, niet om de feiten die inderdaad overal en bij elke partij kunnen voorkomen. Hoewel het bij de gezinspartij toch welk de spuigaten uit loopt...
Neen, Lucien, vanaf vandaag zullen we de kranten eens beter doornemen, en de vuile was (privé), van de anderen ook eens dik in de verf zetten.
Voorzichtig, dat ge geen brandje krijgt he!
fernand is offline  
Oud 23 september 2004, 09:49   #15
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toch een klein verschil. De politieagenta had geen straatverbod, en heeft GEEN aanval ingezet met pepperspray, of traangas. Dus hier kan men alleen zeggen dat de BURGEMEESTER een enorme fout heeft begaan.
Maar wat mij zeer opviel, dat was dat het zo een klein artielke was, tussen de anderen in.
Ik heb ook niet op de eerste bladzijde het bijgewerkte gelaat van de agente gezien?
Verontrustend zo een onafhankelijke berichtgeving.
En mijnheer zijn vorbeeldfunctie was nu eens burgemeester, en dan nog komende uit een partij welke zich steeds beroept op verdraagzaamheid en RESPECT!
Zouden we niet beter stoppen met de uitschieters in het daglicht te stellen.
Ach, een Vlaams parlementslid én gemeenteraadslid én Blok-bestuurslid én advokaat-jurist in de juridische cel van de partij heeft geen voorbeeldfunctie... Rare "normen en waarden" die jij verdedigt...
Oud 23 september 2004, 09:54   #16
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, Lucien, vanaf vandaag zullen we de kranten eens beter doornemen, en de vuile was (privé), van de anderen ook eens dik in de verf zetten.
Voorzichtig, dat ge geen brandje krijgt he!
In het openbaar drugs verhandelen, mensen doden en verminken in een café, een fles kapot slaan op het hoofd van de cafébaas, vrouwen aftoeken op de openbare weg... heeft niets met privé te maken, lolbroek !
Oud 23 september 2004, 13:05   #17
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
In het openbaar drugs verhandelen, mensen doden en verminken in een café, een fles kapot slaan op het hoofd van de cafébaas, vrouwen aftoeken op de openbare weg... heeft niets met privé te maken, lolbroek !
Inderdaad dat zijn officiële partijprogramma's uitvoeren he. Lolbroek zei je toch he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 23 september 2004, 13:34   #18
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Politiek is een zaak van het volk, en niet elke burger is een doetje. Dat sommige burgers met een politiek mandaat (maakt niet uit van welke partij) criminele feiten plegen, is niet echt verwonderlijk.
Dat er crapuul zit bij het Vlaams Blok, verwondert me al helemaal niet en het gebruik van fysiek geweld behoort gewoon tot de partijcultuur: je moet er het neo-naziverleden van de partijtop maar eens op naslaan. Ook aan ander soorten criminaliteit bezondigt het Blok (of zijn mandatarissen) zich: Aanzetten tot haat (zie uitspraak Gent) Holocaustontkenning (Raes), aanranden van de eerbarheid van minderjarigen (Buisseret)... de lijst is lang.
Vooral pijnlijk voor het Blok: de strijd tegen de criminaliteit is zowat het belangrijkste programmapunt. Het is een beetje alsof Michel Vandenbosch van Gaia op heterdaad betrapt zou worden op het organiseren van pitbul-gevechten. M.a.w. : wie katholieker dan de paus wil zijn, moet daarna niet komen janken. Zeker niet als er bijna elke week zo'n "geïsoleerd geval" is...
Yossarian is offline  
Oud 23 september 2004, 16:14   #19
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Inderdaad dat zijn officiële partijprogramma's uitvoeren he. Lolbroek zei je toch he....
Van lolbroeken gesproken...een partijvoorzitter aan het woord ! 8)

[font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2]Van: [/size][/font][font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2]Vlaams-alternatief1[/size][/font] beste mensen van koppen ik vind dat het eens gedaan moet zijn met het op de kap zitten van "extreem rechts" en de link naar het vlaams blok. velen onder ons willen niet eens met het blok zijn : het blok is voor joden velen rechtse onder ons niet ; ten tweeden waarom is men extreem - rechts als men voor een vrij vlaanderen is of voor een blanker en minder multiecultureel vlaanderen. betekend dit dan ook dat NVA ook extreem - rechts is zij zijn tog ook voor een vrijer vlaanderen en tegen de snel belg wet.
En dan het onderdeel niet democraatis wat betekend dit eigelijk wel is een partij die 25% van alle vlaamingen vertegenwoordigt niet democratis het is dank zij het volk dat ( volgens mij eerlijk beslist) het zo wouw e en zelf bepaalt of een partij hun stem verdient en zo dus democratis verkozen is. het vlaams blok is in tegen stelling tot elke andere partij in belgie een democratise partij en VLD & SPA zijn degenen die niet democratis zijn. zij willen al jaren met processen en uitsluitingen en weten het blok schaden toe brengen.
dit bericht mag u publiceren en zelfs dingen uithallen om volgende tema's over maken.
gegroet de oprichter en tijdelijke voorzitter van VLaams - ALternatief
ondergetekende TAEKELS KEVIN
Oud 23 september 2004, 16:24   #20
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van lolbroeken gesproken...een partijvoorzitter aan het woord ! 8)

[font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2]Van: [/size][/font][font=Arial, Helvetica, Sans Serif][size=2]Vlaams-alternatief1[/size][/font] beste mensen van koppen ik vind dat het eens gedaan moet zijn met het op de kap zitten van "extreem rechts" en de link naar het vlaams blok. velen onder ons willen niet eens met het blok zijn : het blok is voor joden velen rechtse onder ons niet ; ten tweeden waarom is men extreem - rechts als men voor een vrij vlaanderen is of voor een blanker en minder multiecultureel vlaanderen. betekend dit dan ook dat NVA ook extreem - rechts is zij zijn tog ook voor een vrijer vlaanderen en tegen de snel belg wet.
En dan het onderdeel niet democraatis wat betekend dit eigelijk wel is een partij die 25% van alle vlaamingen vertegenwoordigt niet democratis het is dank zij het volk dat ( volgens mij eerlijk beslist) het zo wouw e en zelf bepaalt of een partij hun stem verdient en zo dus democratis verkozen is. het vlaams blok is in tegen stelling tot elke andere partij in belgie een democratise partij en VLD & SPA zijn degenen die niet democratis zijn. zij willen al jaren met processen en uitsluitingen en weten het blok schaden toe brengen.
dit bericht mag u publiceren en zelfs dingen uithallen om volgende tema's over maken.
gegroet de oprichter en tijdelijke voorzitter van VLaams - ALternatief
ondergetekende TAEKELS KEVIN

nog maar eens: "de taal is gansch het volk"
Yossarian is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be