![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Telkens men in de Vlaamse media over de luchthaven spreekt, spreekt men van "de luchthaven van Zaventem".
In de Franstalige media daarentegen heeft men het steeds over 'l'aéroport de Bruxelles-National". Maar wat zien we vandaag? Brussel, dat toch o zo graag de luchthaven "Bruxelles-National" noemt, wil de lasten van zo'n luchthaven niet dragen. De lusten uiteraard wel. Kan het dan nog wel dat de luchthaven de naam "Brussel-Nationaal" draagt?? Het TAK heeft vandaag op de luchthaven het opschift "Brussel-Nationaal" overplakt met "ZAVENTEM airport". Een ludieke actie uiteraard, maar als Brussel de groei van Zaventem blijft dwarsbomen moet men toch eens gaan nadenken om de luchthaven te herdopen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er gaan stemmen op om (in het convergentieproces tussen Vlaanderen en Nederland leuk meegenomen) een deel van de activiteiten uit Schiphol over te brengen naar Zaventem. Voor Noord-Brabant etc is Zaventem even dichtbij als Schiphol.
We zouden de luchthaven dus ook kunnen herdopen naar "Amsterdam South" (met een knipoog naar Charleroi ![]()
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of gewoon Flanders International Airport. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ...of Leuven West natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Zaventem is goed. Men praat ook niet over 'London National' of 'Paris National'? In ieder geval moeten we af van het Brussel Nationaal, temeer omdat de luchthaven helemaal niet in Brussel ligt...
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat: