![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() [font=Arial][size=3]Mise au Point (rtBf)[/size][/font]
[font=Times New Roman][font=Arial]Wie heeft dit schandelijke programma gezien? Een kudde separatistische politici, hun nonsens over nation francophone brakend, en een intelligent mens die de samenhorigheid tussen alle Belgen wilde behouden. Deze laatste is gevaarlijke voor het separatistische establishment. Zijn partij, de BUB, is dat ook. Hij mocht dan ook maar 25 seconden spreken, waarin hun 3 keer onderbroken werd. Toch kwam hij het meest intelligent over. De anderen zeiden allen hetzelfde. Sluit aan bij BUB. Het is nog niet te laat.[/font][/font] [font=Times New Roman][font=Arial]Bron: Patriot![/font][/font] [font=Times New Roman][font=Arial][/font][/font] [font=Times New Roman][font=Arial]Ha! Ha! Ha! Die BUBbers toch.....25 seconden en toch het meest intelligent. Heeft iemand deze uitzending gezien?[/font][/font] Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 13 september 2004 om 13:11. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen. Maar ik kan me voorstellen dat die idioten grappig overkomen op TV. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat Hanske Van De Cauter al het meeste zendtijd heeft gekregen van een Vlaams Blok mandataris. Denk daar maar eens over na.
#3 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jurgen Verstrepen gaf ik Zwart/Wit iedereen de kans om te spreken. Dat weet je best. Freedom of speech was ook zijn leuze van zijn programma.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik dat de RTBF de Walen toch ne ferme kloot heeft afgetrokken door die BUB-psychopaat maar 25 seconden te geven. Die mensen mogen toch ook eens lachen met "Belgische volksopstanden tegen het separatisme"?
![]() |
![]() |