![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één manier om over 'Gold Star'-ouders te praten: met eer en respect.
Van mij mag je tegen moslims zijn. Zelfs tegen gematigde moslims. Maar individueel beledigen, dat mag nooit. Laat staan dat je mensen die van een status als deze van Gold Star-ouders beledigt in het leed van hun verlies. Dat is het verschil tussen vrank-correct de waarheid en je mening zeggen, en het vuilgebekte van de criminele inborst, die best opgesloten wordt in allerhande cellen, cordons en vergeetputten. (noot: Gold Star Lapel pins are presented to and worn by surviving spouses, parents and immediate family members of Armed Forces members killed in combat operations.) titel: Donald Trump haalt uit naar moeder van overleden moslimsoldaat link: http://www.knack.be/nieuws/wereld/do...T=186443981278 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever. Die ouders horen Trump niet aan te vallen.
Mensen moeten leren dat "wie kaatst moet de bal verwachten". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is een voorbeeld van een Westerse moslim. En hij stelde een vraag aan Trump. Of hij dat werkje ooit wel gelezen had. Terechte vraag. Prachtig gebruik van vrije meningsuiting. Spijtig dat hun zoon overleden is in bevolen militaire dienst van het Amerikaans leger. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er bestaat geen gematigde islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Al wat knack en andere media hier uitbrengt is pro clinton dat weten we al lang , wat ze telkens doen is uitspraken van Trump uit zijn verband halen , zo kun je iemand van alles doen zeggen.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zijn de "gematigde" rebellen in syrië gematigd als ze minderjarigen onthoofden? Ik dacht van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie de opoffering niet in ervan. Meer opoffering dan alle andere soldaten is er niet. Alleen zou die er volgens die moslims misschien moeten zijn, omdat die zich superieur Achten aan niet-moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dubbele-paspoorthouder Ahmed Aboutaleb is burgemeester van Rotterdam. Een Westerse moslim, hoor ik u zeggen. Wel, de waarheid is iets genuanceerder dan dat: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet Trump in een hoekje blijven zitten en zijn bakkes houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
En Amerika houdt van hun soldaten, en zeker van de gesneuvelden. Het zal hem ongetwijfeld stemmen kosten, maar vermoedelijk niet genoeg om een impact te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de openingspost: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Clinton dacht wellicht: "Ziezo, ik span een stel islamitische ouders van een gesneuvelde soldaat voor mijn kar. Hier gaat Trump zeker niks op durven zeggen". Maar Trump liet zich gelukkig niet vangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |