![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Als het zoontje gekozen heeft om Syrië strijder te worden moet hij dat er maar bij nemen dacht ik. ![]() En wij 'brave' burgers zijnde moeten dit gezaag ende gezever maar blijven 'slikken' sorry, NO WAY!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal je kind maar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Komt ervan als de kindertjes thuis niet streng meer mogen gehouden worden. Mijn vader had in zijn jonge jaren nogal losse handjes; wel daar ben ik nu blij om. (Kinderpsychiaters : toen onbekend...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() En op andere momenten hoor ik vanuit dezelfde hoek van het politieke spectrum dat er in migrantengezinnen zo streng opgetreden wordt. Wat is het nu? Als het om losse handjes te promoten is, mag er gerust wat gelogen worden? Hypocriete zak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie er wordt alleen streng opgetreden tegen de meisjes. De jongens mogen pikken, dealen en de westerse hoeren platneuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je moet maar de pech hebben dat je kinderen geïndoctrineerd worden door die door de sossen intens verwelkomde en gesponsorde haatreligie.
De islam is nefast voor de geestelijke gezondheid en voor je lijf en leden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met als resultaat een hele generatie junkies en multikulidioten...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkele degoutante reacties hier! Wat voelen sommigen zich toch oneindig superieur omdat ze blank, Vlaming en christen zijn! In elk geval zou "K" vertoornd zijn omdat Zijn naam ZO misbruikt wordt door een hedendaagse farizeeër!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet christelijk.
En ik voel nog minder medelijden met die gewonde idioot dan met een slak die ik per ongeluk heb platgetrapt. Heel spijtig voor pa Harris, maar als 2 van de 3 zonen de Islam omarmen, dan trek ik mijn conclusie. Maar medelijden, neen. Dat pa Harris nog de moeite wil doen op eigen kosten die toekomstige steuntrekker naar Blegië te halen, da's parels voor de zwijnen gooien.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() En maar goed ook. Ik wil maar zeggen: we hebben een hele weg afgelegd in het thema racisme. De trend is duidelijk. Er zijn veel minder jongeren racistisch dan vroeger en racisme zal uiteindelijk zo goed als verdwijnen. Natuurlijk niet vanzelf, er is blijvende actie nodig tegen racisme, maar wie zich verzet tegen het verdwijnen van racisme verspilt energie, vertraagt de evolutie zonder ze te kunnen stoppen.
Ik voorspel dat binnen nog eens een halve eeuw zo goed als niemand nog racistische uitspraken zal doen en dat wie dat wel doet zich veel onpopulairder zal maken dan vandaag. Ik ben natuurlijk optimistisch ingesteld, maar de feiten zijn duidelijk over de evolutie tot nu toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het is nu al een feit, ongezouten een eigen mening geven die niet in de smaak valt van de Stasi/CGKR is al vragen voor een geruïneerd leven.
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Correctie: geen "wormen" (meervoud): ik had de reactie van Robinus V blijkbaar verkeerd begrepen. Laatst gewijzigd door Miauw! : 22 juni 2014 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, Pa harris heeft 2 aggressieve apen op de wereld geholpen.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Mogelijk al 300 Britten teruggekeerd van jihadstrijd"
Bron Detail tekst: Citaat:
Nu weet iedereen dat er 'vroeger' al moordenaars, dieven, verkrachters en ander gespuis rondliepen in het straatbeeld maar tegenwoordig laat men dit in België en andere Europese landen met enige graagte allemaal maar toe me dunkt. De 'brave' belastingbetalende burger ziet dit alles met lede ogen aan terwijl hij/zij denkt: Gaat dat 'ooit' nog wel goedkomen? Hoe met de toekomst van onze eigen mensen, ouderen, kinderen, kleinkinderen in een wereld stampvol moordenaars en andere idioten. Als ik op straat loop moet ik andere mensen gaan wantrouwen in de zin van: Is dat er nu eentje van die 'strijders' (lees: sukkels) of niet?? Hebben die nog een toekomst in een 'WAR zone? ![]() Wat doet de politiek (u weet wel, die mensen waar u voor gekozen hebt) niets Correctie, die doen wel iets, ± 13000€ bijschrijven op hun rekening elke maand ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |