![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het geslaagd optreden van DJ jos, vertrekt die nu naar de Gaza strook.
http://de.rechtzetting.be/2014/07/16...chlagers/#read De vraag die nu bij mij opkomt, hoe maak je nu als zigeuner een 'goed leven' Wat moet je doen om zo belastingvrij te kunnen rondtrekken en overal klusjes op te knappen om zo'n mercedes te financieren ? Idemdito met die gazastrook: die palestijnen planten zich daar voort als konijnen, en van wat leef je daar in een permanent omsingelde zone ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 juli 2014 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op: op plaatsen waar een menigte dicht opeengepakt staat, zijn ze van de partij. Ook jonge kerels, vooral op metro, tram & bus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diefstal, bedrog en oplichterij (ze hebben tal van trucken op dit vlak).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ze heel lang geleden ketels oplapten en zo?
Recent hoorde ik dat ze in Frankrijk meehielpen aan de druivenoogst. maar dat zal het dan wel geweest zijn vrees ik. Het stelen en inbreken is algemeen geweten maar dat mogen we niet zeggen want dat is racistisch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2014 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me echter zigeuners die, jaar in jaar uit, ongestoord samenleefden met de andere bewoners. Tenminste, dat was mijn indruk als kind. Ik was nauwelijks vijf toen ik uit Bree verhuisde, maar ging er bijna elke vakantie bij mijn meter (vaders moeder) doorbrengen. Even verder in dezelfde straat woonde ook mijn andere grootmoeder. Een hele tijd geleden werd die straat doormidden gesneden door een dubbele baan. Die loopt voor het moederhuis en ziekenhuis van Bree door. Ongeveer op de plaats waar "mijn ' straat doormidden werd gesneden bevond zich een ruimte waar woonwagens stonden. Er tegenover stond een donker, verkrot gebouw type kazerne. Dat gebouw werd eveneens bewoond door families 'bingen'. Dat is voor zover ik weet de naam die de Breeënaars aan zigeuners gaven. Waar die mensen van leefden weet ik niet, maar ik weet wel dat ze met rust werden gelaten. Ik vermoed dat het "kermisvolk" was dat daar huisde in periodes zonder kermissen. Die mensen werkten dus, zij het periodiek.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar je bent aan het stereotyperen, ik wil gewoon hun truuk weten, van wat leef je om zo een kind te kweken zonder middelen en uw tank te vullen met 100euro benzine. Hoe doe je dat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meestal komen ze bij mij vragen om messen te slijpen. En de andere truuk is dat ze informatie komen vragen over iets en ondertussen een tweede iets steelt. Een derde truuk is dat ze een naam geven uit de telefoonboek uit de straat even verder en vragen achter iets op de poef voor die naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb "ervaring". Aan het station in Brugge wachtte ik op een bus. Toen "mijn" bus aankwam was er gedrum. Wanneer ik in een winkel wilde betalen, stelde ik vast dat m'n portemonee gejat was. Er zat op dat moment bijna 24 € in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ale jongens, ik dacht dat de truuk was dat arbeid 40 euro belast was, en dat hun arbeid in het zwart onbelast is ?
En anderzijds als dat de truuk is, waarom leven we niet allemaal in een caravan. Maken we ons het leven veel minder lastig |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van_Holsbeeck |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook van "vroeger" gehoord: ze handelden in paarden.
Daar kenden ze wat van. Ook het bijvijlen van de tanden van de paarden, waardoor deze jonger geschat konden worden. Later handelden ze dan in tweedehands auto's, die ze konden verkopen in Zuid-Europa. En zowel bij paarden als bij auto's, kon er al wel eens een 'geleende' tussen zitten zeker ? In Zuid-Frankrijk en in Spanje zie je ook wel van die types jonge dames met zigeuner uiterlijk, die langs de RN op een stoeltje gezeten, wachten op klanten die mogelijks hun toekomst eens voorspeld willen zien door een lezing van hun hand; of iets anders. Afijn, we weten het niet. En ik kan begrijpen dat als er zigeuners in je dorp of stadsdeel aankomen, de mensen toch enigszins bezorgd zijn. Al was het maar omdat inheemse dieven hun activiteiten kunnen intensifiëren, en het op die zigeuners steken ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meisjes die je langs de RN op die stoeltjes ziet zitten (in Spanje dan toch) zijn geen Gitanas, maar meestal Sudakas. Onze Gitanos maken deel uit van de Spaanse cultuur via hun Flamenco dans & muziek.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor hoef je er niet naast te gaan zitten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De Palestijnen krijgen jaarlijks honderden miljarden dollars van Gofstaten en de Eu. Het grootste deel van dat geld blijft bij de leiders plakken. Arafat werd zo één vd rijkste mensen vd wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze mensen leven reeds vele eeuwen zo en hebben hun cultuur en taal en hiërarchie. Mooi programma!! Laatst gewijzigd door demonen : 17 juli 2014 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb nooit willen insinueren dat je er naast zit. En nu ernstig een vraagje voor jou en voor Demonen: jullie hebben de uitzending gezien. Kunnen jullie wat trefwoorden herinneren en inbrengen in yt ? En iets laten weten? thx .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |