![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: BE moet meedoen | |||
Tuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
Nee, no way we gebruiken onze economische macht |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland overweegt een missie naar Oekraine...
Ik denk dat europa beter een VN en NAVO troepenmacht op de been zet om Oekraine te stabiliseren. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140724_01189900 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oh, zit Nederland in oorlog met Rusland? Heb ik iets gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soldaten naar het oosten van Oekraïne sturen houdt zekere risico's in maar:
1.Beveiliging van de missie is nodig. 2.De EU moet eindelijk eens haar tanden laten zien! Alle EU-lidstaten zouden soldaten moeten leveren en desnoods aan Oekraïne toestemming vragen om oefenmanoeuvers te organiseren, ver genoeg van de rebellen om geen conflict uit te lokken maar toch weer niet zo ver dat de rebellen (en Moskou) er niet nerveus van worden. De sancties doen de rest. Best wel niet onder NAVO-vlag of het Rode Leger komt meespelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 juli 2014 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Nee , nee, het Belgische leger moet zeker niet mee doen. Er is geen geld, nog nauwelijks wat kogels, oud materiaal, geen geld voor nieuw, we riskeren in ons blootje gezet te worden door een stel rebellen. Trouwens, de meeste burgers in dit land zullen dit niet willen, want ze willen den ABL afschaffen, want naar het schijnt is het overal vrede en kan je alles maar dan ook alles uitpraten en zonder militaire tussenkomst oplossen. Volgens die zelfde geitenwollen sokken hun redenering konden we in 40/45 best alles uitpraten met de heer Hitler, al zou het nog 10 jaar duren. Dus voor mijn part GEEN inzet ABL in de Oekraiine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zijt ge het congres vergeten, Xeno??
Of hadden ze u in het bijzaaltje gezet? Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juli 2014 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb alvast een Russische vlag gekocht om onze bevrijders te verwelkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik daar naartoe gaan, de N-VA en de OVLD gaan samen voor de verandering.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Fonne!
Die zal er tenminste van zijn tak maken... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juli 2014 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA denkt dat er door Belgie te redden eer te halen is, laat ze maar proberen, maar zonder mij. Ik denk dat ik de laatste keer ben gaan stemmen in mijn leven. Regel het maar Jack.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet nog allemaal beginnen. Ooit zal uw landje wel eens onafhankelijk worden... Alleen nu niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat BDW zijn Schiltzke maar doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben alvast Russisch aan het leren om het liberale verzet te organiseren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De man is echt ontgoocheld.
Moest hij dichterbij wonen, ik zou hem uitnodigen om iets te komen drinken... Met dat leedvermaak altijd... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juli 2014 om 19:51. |
![]() |
![]() |