![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn pc begint wat traag te worden nu (windows 98), wordt het nu tijd om een andere te kopen of kan ik een volgende Windows laten installeren en gaat hij dan sneller gaan?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ter info: Niet alle OS zijn geschikt voor SSD, alhoewel ze er op werken. Enkel een OS vanaf W7 is geschikt voor SSD. OS lager dan W7 ondersteunen het TRIM commando niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
There’s room at the top they are telling you still But first you must learn how to smile as you kill Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 29 juli 2014 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat de profeet dat ooit heeft toegestaan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Schaft u een degelijke custom build pc. Veel mensen vergeten wel eens dat ze toch een paar uur per dag met dat apparaat werken en het dus best aangenaam en snel werkt.
Niks irritanter dan een oude trage bak die een half uur ratelt voordat em is opgestart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W98 ? 8o
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus deze zaken maken XP nog niet geschikt om met SSD's te werken, alhoewel het zoals ik in mijn vorige post schreef ook gaat. Ik gebruik nl. zelf XP met een SSD. Uw SSD zal m.a.w. veel sneller versleten zijn wegens het ontbreken van TRIM, uiteraard werkt XP wel sneller met een SSD. - Disabling background disk defragmentation - Disable Background auto-layout: - Disable update of filesystem’s “last access timestamps” - Disable Prefetch zijn dus ook de instellingen die voor OS gebruikt worden die voor SSD geschikt zijn. Het feit dat het TRIM commando niet kan gebruikt worden blijft de hoofdreden waarom SSD's niet voor XP geschikt zijn Hetzelfde geld voor onze Windows 98 fan. Ik denk eerlijk gezgd dat die beter een ander OS steekt dan in een SSD te investeren. |
|
![]() |
![]() |