![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() Blijven gaan dames en heren!
Israeli finance minister expresses boycott fears Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Regering wil label voor voedsel uit door Israël bezette gebieden
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo, nu nog uw broers en 'nichten' terug naar "af".
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Ten eerste vind ik het een zeer goed idee,want nu koop ik bewust Die produkten.Daarmee steun ik Israel maar zeker ook de werkende Palestijnen,want de regering beseft niet dat ze met de label in feite de produkten gaan boycotten uit de bezette gebieden.Hiermee gaan de Palestijnen afgestraft worden door minder werk te krijgen.Idiote politiekers ,zeg.En ik vraag bij deze aan VDLanotte om ook een label te maken voor Syrie,Irak,Soudan,Lybie,Mali,.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Damn, mijn vijgen komen uit Turkije.
Wat nu ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mooi zo, ga morgen nog eens wat Israelische producten kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kunnen we hier geen lijstje aanleggen van producten die zuiver joods zijn ? ![]() De economie van Israël gaat bloeien als nooit tevoren. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 juli 2014 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Islamitisch Verzet, jij zit hier te tikken op een computer met software. Daarnaast gebruik je ongetwijfeld ook een smartphone, een tablet, en mocht je ziek zijn, dan kan je in een ziekenhuis genieten van de laatste medische technologie. Verder rijd je waarschijnlijk ook met een auto (mocht je oud genoeg zijn) en daar zit ook serieus wat elektronica in.
Je eet landbouwproducten uit België en andere landen met landbouw, de dag van vandaag meestal uitgevoerd met de laatste elektronische landbouwtechnieken. Jouw televisie, telecorder, noem maar op.... zeker dagelijks of bijna dagelijks gebruik. Al die producten samen bulken van Israëlische onderdelen. Laat staan een hele reeks medicamenten van Israëllische Pharma-giganten, maar ook ontzettend veel kleinere artikelen gemaakt met producten van Israëlische chemie-giganten. Mocht je consequent zijn, je zou vanaf nu leven zoals de Amish (ken je die?), dus teruggetrokken uit de moderne samenleving. Een beetje zoals in de Middeleeuwen. En nog even dit : die fruit en groenten van Jaffa en dergelijke die jullie wensen te boycotten, want over meer dan dat gaat het eigenlijk niet, die zorgen voor werk en inkomens van ... de Palestijnse boeren. Vandaar dat er reeds jarenlang verschillende betogingen zijn geweest in de Westelijke Jordaanoever tegen die - mislukte - boycotten. 't Is maar dat je het zou weten, hé... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het komt er op neer dat islamitisch verzet alleen nog maar in een hol in de grond kan gaan zitten, weliswaar zonder jeansbroek maar in een soepjurk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor man, je zit gewoon net als iedereen Israel volop te steunen.
Leer ermee leven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is dat kwaliteitslabel? Kwestie, als ik mag kiezen tussen koshere technologie, of muzels Luddisme, dan weet ik het wel.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. En jij ook. Maar om dat te begrijpen moet je dan wel de discussie volgen hé?
![]() |
![]() |
![]() |