![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik eerder al zei in het topic dat ze hun vleugels hadden afgeknipt.
Volgens mij is het een kapitale fout dat ze hun Vlaamse eisen al voor de verkiezingen inslikten. Doet het FDF dat ook misschien om mee te regeren? Denk het niet. Maar de n-va heeft daarmee niet enkel electoraal schade geleden want haar ultra liberale ruk heeft heel wat potentiele kiezers naar de traditionele hangmat doen vluchten. Maakt zelfs niet uit of de N-VA gelijk heeft het was tactisch niet slim. Ik denk zelfs dat de cdenv dit graag zag gebeuren zo konden veel weifelende tsjeven toch nog voor hen stemmen omdat N-VA teveel als de voka partij werd gezien( terecht na uitspraken als mijn baas is voka). Maar het ergste is dat de n-va overwinning helemaal geen Vlaamse overwinning meer was.... en daarmee haalden de Franstaligen en belgicisten hun slag zo al thuis. De Vlaamse leeuw was al geslacht voor de verkiezingen. Wie voor de verkiezingen zijn kaarten al afgeeft kan na de verkiezingen die niet meer als pasmunt gebruiken. En was het niet zo dat toen de n-va nog vol de Vlaamse kaart trok ze tot 40 procent haalde in de peilingen van rtbf en lalibre? Mocht de n-va met een Vlaams programma gewonnen hebben dan was het inslikken daarvan al een trofee voor de cdh en co. En kon men als soelaas centrum rechtse accenten leggen. Maar wat wil je als je al een trofee hebt? je wil een andere uiteraard.... Los van dit alles kan je als partij nooit gaan lopen voor je eigen schaduw. Je moet ergens voor staan. En nu moest Dewever ook nog eens die liberale accenten inslikken. Er bleef zelfs geen schaamlapje of borrelnootjes meer over. Er is niks meer om in te slikken. Men kan enkel terugplooien. Maar de schwung is uit de autonomiebeweging want Dewever vond het zelf blijkbaar niet belangrijker wat zou de kiezer het dan belangrijk vinden. En die n-va roadies die denken dat het binnen 20 jaar met een trouwe Belgischgezinde allochtone meerderheid zal lukken.... Als plat op de buik gaan niet werkt en met de broek ok op de enkels ook niet dan kies je maar beter voor het wel degelijk invloed hebbende origineel met de borst vooruit en in het parlement en de regeringen niet meewerkent aan 6.0 miljoen nieuwe vreemdelingen naar de EU( brepoels in EU) , uitbouw islamzuil met vlaams geld( Bourgois) , arbeidskaarten voor Oost blokkers als snoepjes ( Muyters) , 40 procent meer geld voor de moskeeën en 850.000 e subsidies voor Arabische toneelstukken in de roma ( Antwerpen en Borgerhout onder Dewever) , steun aan de uitvoering van de snel belgwet( n-va fractie Kamercommissie naturalisaties etc. Ben ik weer heel bij dat ik voor mijn doen traditioneel VB gestemd heb.... ![]() Voor de rest zie ik enkel nog burgerlijke ongehoorzaamheid als wapen. Beroepsprovocateur FDW durfde het opperen maar deed het zelf niet en Dewever zal het nooit durven opperen. En als je ziet hoeveel VL zich door de mediahype laten meeslepen in het WK verhaal en dan maar vergeten hoezeer ze worden uitgezogen en dat dat uitzuigen het enige bindmiddel is. Niet dat vreemdelingenlegioen waarbij een hoop spelers konden kiezen tussen 3 nationaliteiten.... |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voorlopig merk ik nog geen blunder.
Integendeel , door BDW / NVA is reeds meer bereikt dan er iemand voor mogelijk gehouden had. Volgens mij is het allemaal strategie. (Ik onderschat BDW niet, U wel?) NVA moet geen communautaire problemen in het leven roepen. Die zullen er vanzelf aankomen. Economische groei ziet er niet goed uit. Welke lijken moeten no...? Misschien moet er nog veel meer dan "heel zwaar" bespaard worden? In het zuiden stakingen en chaos / Brussel plat... La Belgique nog meer onbestuurbaar. Doel bereikt. Zonder iets te doen. BDW groot strateeg zijn. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is hij weer ze, onze VB-partijslaaf.
Tegen anderen zeggen dat ze blind hun "leider" achternalopen, maar zelf doet hij dat niet hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er dan nog leiding bij het VB?
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 3 augustus 2014 om 11:33. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waterleiding.
Als het zo doorgaat, moeten ze die afsluiten.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 3 augustus 2014 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is de volgende peiling?
Direct na de vakantieperiode ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je zo pessimist ?
Er mag geen peiling zijn in Vlaanderenland of hij wordt op dit forum gesmeten door de winnaar er van. En telkens is de repliek van de verliezer dat het maar een peiling is en dat het enige dat telt, de verkiezingen zelf zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door rub1615 : 3 augustus 2014 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Als je de knieval van BDW voor de Vlaamse en Waalse liberalen een prestatie vind, mij niet gelaten, ik noem dat zwakheid. Dat hij het lot van alle Vlamingen dan ook nog verbind aan 1 Waalse partij met 18 zeteltjes, is de prestatie van de eeuw. Wallonië regeert België en Vlaanderen met 18 zeteltjes. Zeer sterke prestatie van de Walen. Natuurlijk enkel als de N-VA gedurende 5 jaar zwijgt over alles wat Brussel en Wallonië communautair betreft. Geweldige prestatie. Voor de rest is het snijden in de gezinsbudgetten van de modale man. Geweldige prestatie. Noem jij er nu eens een. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Dus gaan we wel voor de bevolking zowel Walen als Vlamingen op onze knietjes zitten, maar niet voor de particratie en zijn instellingen. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |