![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje dom is ook wel lekker.
Om kinderen een ganse dag op te vangen en er mee bezig te zijn, moet je niet in de eerste plaats slim zijn, maar wel een onverdroten inzet kunnen vertonen. De Schoof kan zo'n inzet vertonen als zijn kleinkinderen in de buurt zijn. Zeker wel 15 minuten vol te houden. (en dan zit ene op mijn laptop, een andere op mijn oude desktop, een andere op mijn smartphone, een andere op mijn tablet en de laatste vreet dan nog mijn kas uit ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het vol te houden moet je wel een intellectuele amoebe zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en tegelijk heel weinig respectvol. Ik wens je een schoondochter toe die kleuterleidster is, en je zal als opa enorm gerust gesteld zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat durf ik te betwijfelen. Hier in de school gaat alleen die van de 3-de kleuterklas er vol voor. Ze stinkt wel uren tegen de wind in naar het zweet , maar ze is goed met kinderen. De rest zit er eigenlijk gewoon hun uren te kloppen . Die van de 2-de kleuterklas is echt zwaar getalenteerd in het determineren van merkkledij . Ongelooflijk, ze kan elk merk identificeren vanop 100 meter afstand en precies vertellen waar je het kan kopen en hoeveel het kost. Maar ik denk dat daarmee haar hele hoofd vol zit want voor de rest komt er niets deftig uit. In puffen en blazen is ze ook goed. |
|
![]() |
![]() |