Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 11:39   #1
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard Vlaanderen meer promoten?

Moeten we Vlaanderen meer promoten? Met Geert Bourgeois als minister van Media moet dat toch mogelijk zijn? Ik denk dan bijvoorbeeld al aan 'Idool', dat gemaakt wordt door het Vlaamse VTM, en waar enkel Vlamingen aan meedoen. Toch wordt bij de internationale Idoolwedstrijd steeds gesproken van België.

Hetzelfde bij Expeditie Robinson op de Vlaamse VT4. Hoewel ook hier enkel Vlamingen meedoen, wordt er, naast Kamp Nederland, ook gesproken over Kamp België...

Het is misschien niet zo ingrijpend, maar het helpt wel bij het promoten van Vlaanderen in Europa/de wereld.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline  
Oud 1 oktober 2004, 12:54   #2
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Moeten we Vlaanderen meer promoten? Met Geert Bourgeois als minister van Media moet dat toch mogelijk zijn? Ik denk dan bijvoorbeeld al aan 'Idool', dat gemaakt wordt door het Vlaamse VTM, en waar enkel Vlamingen aan meedoen. Toch wordt bij de internationale Idoolwedstrijd steeds gesproken van België.

Hetzelfde bij Expeditie Robinson op de Vlaamse VT4. Hoewel ook hier enkel Vlamingen meedoen, wordt er, naast Kamp Nederland, ook gesproken over Kamp België...

Het is misschien niet zo ingrijpend, maar het helpt wel bij het promoten van Vlaanderen in Europa/de wereld.
Met Geert Bourgeois als minister van Media moet dat toch mogelijk zijn. Juist, in theorie moet dat mogelijk zijn, maar ik betwijfel sterk dat dat zal gebeuren met meeknikker Bourgeois. Wat we nodig hebben, is een dinamische campagne in heel Europa, om Europa er op voor te bereiden op onze onafhankelijkheid.

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 1 oktober 2004 om 13:07.
jOOSt is offline  
Oud 1 oktober 2004, 16:20   #3
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik denk niet dat Geert Bourgeois als minister van Media enige (dwingende) invloed kan hebben op het beleid van Vt4 (voor wat betreft ER) of VTM (wat betreft Idool 200x), en gelukkig maar.

Vlaanderen als (grotendeels) autonome regio promoten kan wel, en naar ik heb gelezen zal dit oa gebeuren bij Chinese toeristen.
Oud 1 oktober 2004, 18:40   #4
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Ik denk niet dat Geert Bourgeois als minister van Media enige (dwingende) invloed kan hebben op het beleid van Vt4 (voor wat betreft ER) of VTM (wat betreft Idool 200x), en gelukkig maar.

Vlaanderen als (grotendeels) autonome regio promoten kan wel, en naar ik heb gelezen zal dit oa gebeuren bij Chinese toeristen.
[size=5]Bij Chinese toeristen? [/size][size=2]95% van Europa weet niet wat Vlaanderen is en ze gaan ons promoten bij de Chinezen. [/size]
jOOSt is offline  
Oud 1 oktober 2004, 23:45   #5
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Onder andere...
Oud 2 oktober 2004, 08:02   #6
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Die bedenking heb ik mij ook al gemaakt...
Vlaanderen Boven is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be