![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Moeten we Vlaanderen meer promoten? Met Geert Bourgeois als minister van Media moet dat toch mogelijk zijn? Ik denk dan bijvoorbeeld al aan 'Idool', dat gemaakt wordt door het Vlaamse VTM, en waar enkel Vlamingen aan meedoen. Toch wordt bij de internationale Idoolwedstrijd steeds gesproken van België.
Hetzelfde bij Expeditie Robinson op de Vlaamse VT4. Hoewel ook hier enkel Vlamingen meedoen, wordt er, naast Kamp Nederland, ook gesproken over Kamp België... Het is misschien niet zo ingrijpend, maar het helpt wel bij het promoten van Vlaanderen in Europa/de wereld. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 1 oktober 2004 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat Geert Bourgeois als minister van Media enige (dwingende) invloed kan hebben op het beleid van Vt4 (voor wat betreft ER) of VTM (wat betreft Idool 200x), en gelukkig maar.
Vlaanderen als (grotendeels) autonome regio promoten kan wel, en naar ik heb gelezen zal dit oa gebeuren bij Chinese toeristen. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter