![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Zie bovenstaande post. Van een goede eerste indruk gesproken, direct een technisch falen van de server. Bericht wijzigen/verwijderen? Geen sprake van.
Laatst gewijzigd door Matthias19PL89 : 30 augustus 2014 om 05:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Graag zou ik 2 van mijn 3 topics -die geplaatst werden wegens overbodige technische storingen bij het inloggen- verwijderen of laten verwijderen. Mij stoort het in feite niet, het is in het belang van de lezers. Ik ben van goede wil en wil niet overkomen als een troll.
Het editen of verwijderen gaat precies niet. Daarom krijgt de moderator van deze server van mij een digitaal cadeau: ![]() (Dit oogt beter dan het veel waardevoller afgebeeld op "digitaal welkomstgeschenk", dus de kwaliteiten daarvan zouden in feite in dit verwerkt moeten worden, dan zou het bovenstaande wat mij betreft een favoriet zijn.) Lees: jammer dat dit een plated versie is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het zou een kwestie zijn van bbp niet te verwarren met wapens .
Ach laat maar staan, als het niet bewerkt kan worden, dan is dat zo. |
![]() |
![]() |