![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
De regering had toch eens beloofd om iedereen ofwel een spaarlamp te geven ofwel een gloeilamp. Wij hebben nog nix gekregen. Jullie?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook niet, ben er trouwens nog altijd niet uit wat ik nu moet nemen, .. .
de lamp of de sproeikop, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar of de regering daar voor iets tussen zat, betwijfel ik, want het is de Post die ze verdeeld heeft in opdracht van Luminus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de energieleveranciers dat deden op vraag van de regering ofzoiets, maar als je op bovenstaande link klikt dan merk je meteen dat het een serieuze besparing is.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik heb ook nog geen spaarlamp ontvangen. Het sparen is dus nog niet voor nu. De lampen hangen trouwens nu allemaal in de ministeries, zo kunnen zo ook eerst wat besparen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en daarachter beslis ik toch ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |