Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2022, 22:01   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard NU in China

https://twitter.com/AnonymeCitoyen/s...SrWfk-M3A&s=19
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2022, 22:02   #2
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Jawel u ziet het goed !!
Oud 23 november 2022, 22:09   #3
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://twitter.com/irEnriqueCortes/...iGHBlc3LQ&s=19
Oud 23 november 2022, 22:10   #4
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://twitter.com/PieterJanse5/sta...gwEM4uDjw&s=19
Oud 23 november 2022, 22:11   #5
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://twitter.com/Kees71234/status...Nxyi0WCzg&s=19
Oud 23 november 2022, 22:23   #6
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://twitter.com/alleskannieuw/st...mHZAwom-A&s=19
Oud 24 november 2022, 00:07   #7
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Enorme politiemacht nu onderweg. LIVE.

https://twitter.com/AnonymeCitoyen/s...NN92B3vjA&s=19
Oud 24 november 2022, 00:19   #8
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Goed voorbeeld doet volgen.

Chinese politie vlucht vannacht voor arbeiders iPhone-fabriek Zhengzhou.

https://twitter.com/alleskannieuw/st...q8HvCW0oA&s=19
Oud 24 november 2022, 00:33   #9
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Goed voorbeeld doet volgen.

Chinese politie vlucht vannacht voor arbeiders iPhone-fabriek Zhengzhou.

https://twitter.com/alleskannieuw/st...q8HvCW0oA&s=19
Waarom zitten die fabrieken in China?
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 01:16   #10
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht

Betreft opstand in de grootste IPhone fabriek die nu gaande is schijnen 200k mensen te werken. Als ik de video's bekijk dan lijkt of dat deze allen door het dolle heen zijn. Dit omdat ze opgesloten zitten vanwege zogenoemd besmettinsgevaar.

Straks, dat kan nu of over een paar uur zijn, gaat er een giga veldslag plaatsvinden. Jongeren in hun militaire leeftijd gaan met meer dan 100k clashen met de politie. Dit gaat de grootste knokpartij ooit worden, denk ik. De politie is nu met een grootheid van een karavaan onderweg; en kan je btw nakijken in één van de video's die ik zojuist gestuurd heb.

Ik ben benieuwd naar de beelden van aankomende veldslag. Wie weet houden ze stand en wordt dat het kantelmoment voor de huidige machthebbers..

Stay tuned.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 november 2022 om 01:39.
Oud 24 november 2022, 08:08   #11
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Wappies!

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 08:44   #12
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals de gele hesjes bij ons.
Oud 24 november 2022, 09:54   #13
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Veldslag nu bezig:

https://twitter.com/netzfrauen/statu...e2xWz8uuw&s=19
Oud 24 november 2022, 20:16   #14
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Betreft opstand in de grootste IPhone fabriek die nu gaande is schijnen 200k mensen te werken. Als ik de video's bekijk dan lijkt of dat deze allen door het dolle heen zijn. Dit omdat ze opgesloten zitten vanwege zogenoemd besmettinsgevaar.

Straks, dat kan nu of over een paar uur zijn, gaat er een giga veldslag plaatsvinden. Jongeren in hun militaire leeftijd gaan met meer dan 100k clashen met de politie. Dit gaat de grootste knokpartij ooit worden, denk ik. De politie is nu met een grootheid van een karavaan onderweg; en kan je btw nakijken in één van de video's die ik zojuist gestuurd heb.

Ik ben benieuwd naar de beelden van aankomende veldslag. Wie weet houden ze stand en wordt dat het kantelmoment voor de huidige machthebbers..

Stay tuned.
De politie is NU de siuatie meester.
Kantelmoment ? Vergeet het. China is een enorm land: onthou dat.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 21:32   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

NU in China

Pracht van een draadtitel. Open die eens volgende maand of zo.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 21:54   #16
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Omdat het daar goedkoper is en dat Chinezen goede werkkrachten zijn. Het is zelden dat daar zo opstanden uitbreken. De huidige situatie is een uitzonderlijk gevolg van opstand tegen de Chinese overheid. Op termijn blijft deze situatie niet houdbaar.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 04:52   #17
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Zoals de gele hesjes bij ons.
Alleen noemen we dat dan liever 'herryschoppers' en geen 'opstand'. Interessant is ook dat er in dit geval zelfs vóór een aangekondigde 'veldslag' een draad over bestaat. In Frankrijk weten velen nu nog steeds niet dat er tijdens de gele hesjes protesten een dozijn doden vielen. De media aandacht was namelijk vooral gericht op de Hong Kong protesten waar er uiteindelijk geen doden vielen.

Chinese lives matter more? Nee. De juiste conclusie is dat de imperiale media een mind control wapen zijn, helpend protesten te onderdrukken of te stimuleren waar gewenst, Een heel arsenaal aan technieken bestaat er om de massa als een programmeerbare entiteit al naargelang gewenst een kant te doen kiezen in een conflict. Het is interessant om te analyseren hoe dat de media dit doet. Een van de opvallendste manieren is het variërend woordgebruik door commentators om gelijkaardige zaken te beschrijven. Verder hoe straatinterviews gebruikt worden, of de keuze van beeldmateriaal, de studiogasten, de sociale media aandacht...

Laatst gewijzigd door Bach : 25 november 2022 om 05:14.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 05:29   #18
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Het gaat soms zelfs veel verder dan dat. Zoals het auteurschap van misdaden bewust omdraaien. Filmstudios voor fake news items...

Maar goed. On topic. De condities in die mega fabrieken laten vaak de wensen over. Om dat te verbeteren is het vaak niet voldoende het vriendelijk te vragen aan de directie. Ik zag overlaatst beelden van hoe in een Amazon centrum mensen op de grond moesten zitten om te eten wegens gebrek aan tijd. Hoe onze kleding gemaakt wordt tegen een hongerloon in onveilige omstandigheden op verre plaatsen is ook bekend. Die lockdowns in China zijn waarschijnlijk eerder een druppel te veel in de reeds bestaande werk stress emmer. Om die situaties te verbeteren heb je vakbonden nodig.

Laatst gewijzigd door Bach : 25 november 2022 om 05:36.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 08:40   #19
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het gaat soms zelfs veel verder dan dat. Zoals het auteurschap van misdaden bewust omdraaien. Filmstudios voor fake news items...Maar goed.
On topic. De condities in die mega fabrieken laten vaak de wensen over. Om dat te verbeteren is het vaak niet voldoende het vriendelijk te vragen aan de directie. Ik zag overlaatst beelden van hoe in een Amazon centrum mensen op de grond moesten zitten om te eten wegens gebrek aan tijd. Hoe onze kleding gemaakt wordt tegen een hongerloon in onveilige omstandigheden op verre plaatsen is ook bekend. Die lockdowns in China zijn waarschijnlijk eerder een druppel te veel in de reeds bestaande werk stress emmer.
Om die situaties te verbeteren heb je vakbonden nodig.
Juist, ...want 'Meritocracy is a bitch' in de werkschuwe gedachtengang van de huidige meerderheid mede-profiteurs, aka die van Viva De Vakbond.

Psst: Er is een reden waarom o.a. China vanaf de tijden met een realistische D.X.P. tot de aankomst van de pure ideoloog = X.C.P. de landelijke levenstandaard zo zag verbeteren. Noch luiheid, noch domheid waren/zijn? Chinese karaktertrekken.

Echter, 't is 2022 en aan 't verkeren vandaag. De toekomst is aan de Zetterkes gen. en hun genen. Soit, alle mooie dingen kennen een einde.
Oud 25 november 2022, 12:16   #20
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het gaat soms zelfs veel verder dan dat. Zoals het auteurschap van misdaden bewust omdraaien. Filmstudios voor fake news items...

Maar goed. On topic. De condities in die mega fabrieken laten vaak de wensen over. Om dat te verbeteren is het vaak niet voldoende het vriendelijk te vragen aan de directie. Ik zag overlaatst beelden van hoe in een Amazon centrum mensen op de grond moesten zitten om te eten wegens gebrek aan tijd. Hoe onze kleding gemaakt wordt tegen een hongerloon in onveilige omstandigheden op verre plaatsen is ook bekend. Die lockdowns in China zijn waarschijnlijk eerder een druppel te veel in de reeds bestaande werk stress emmer. Om die situaties te verbeteren heb je vakbonden nodig.
Correct.

Lockdowns werken agressie in de hand. Het is als een herdershond in een bestelbus opsluiten. Wie het ook maar in zijn hoofd haalt om te stelen uit deze auto of ongevraagd binnen te komen wordt verslonden door diezelfde hond.

Achtergrond van de rellen schijnt een foutje van werkgever Foxconn te zijn geweest, nml. per ongeluk niet uitbetalen van een bonus. Naar ik begrijp 1490 USD per kop.

Feit dat MSM hier niet over bericht is denk ik om toekomstige lockdowns, we kunnen bv denken aan klimaatlockdowns, (weer) direct in te voeren en verkopen als noodzakelijk voor de massa.

Indien MSM deze beelden uit China op voorpagina zet dan lijkt mij hun droom over nieuwe lockdowns aanzienlijk meer verkeken dan NU het geval is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 november 2022 om 12:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be