![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://vlaamsbelang.be/nieuws/10866
Citaat:
60 miljoen euro, uit uw zak, om vreemdelingen "in te burgeren" Deze mensen moeten blijkbaar niet besparen. Gewoon walgelijk. Ze komen altijd het geld halen bij dezelfde zottekes.
Laatst gewijzigd door Demper : 29 september 2014 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'WIJ' zijn dan ook allemaal rustige, brave mensen die dat maar allemaal blijven slikken ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wederom de kracht van totale stilstand.
Die Vlaamsche Geele Golf is blijkbaar geen al te daadkrachtig beestje... Maar dat was toch Wat Geert Le Premier heeft verkondigd. Dure stakende autochtonen vervangen door angstige volgzame nieuw geimporteerde allochtonen en vooral de welstand van het groot kapitaal bewaken. Geert zal de middenklasse wel de crisis laten betalen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij betalen 60 MILJOEN euro om het OCMW van de wereld te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |