![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.breitbart.com/Breitbart-L...obamas-monkeys
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/16340/M...cistisch.dhtml tja, als je links en anti-rassies bent, mag je natuurlijk wèl de President van Amerika als aap portretteren vlak voor zijn bezoek aan dit apenland. Dan is het een grapje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het centrum zag dat het goed was.
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hey hey, het was maar om te lachen ok?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik zou kunnen zeggen, je moet dat in de context zien.
Het is pure kolder op kap van Poetin. Maar ik vrees dat iets in de context zien voor velen hier verloren moeite is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dit is er erg zwaar over.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie alleen maar iets in de context als het van het VB komt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie alleen maar iets in de context als het van het VB komt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik vind het 'n grappige foto. Ben ik nu een smerige racist omdat ik niet onmiddellijk woest in alle talen 'racisme!' begin te brullen? 'n Mens moet ook eens kunnen lachen, hé. Of mag dat ook al niet meer van het hypergevoelige politiek correcte zootje?
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 24 maart 2014 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Het is natuurlijk bedoeld als satire, hoewel niet bijzonder grappig.
Maar de reactie van het buitenland is ergens toch wel grappig, want De Morgen zou waarschijnlijk iets soortgelijks zeggen moest dit in een 'rechts' krantje verschenen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoezo?
Niemand die geschokt is ? Niemand die de democratie in gevaar ziet ? Geen enkele rode lijn overschreden ? Waar blijven de actiecomités en hun aanklachten ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Gevaarlijke taal Jack. Je weet toch wat er met de sm-rechter gebeurd is? De man was niet eens betrokken partij. Neem nu eens aan dat de korporaal-chef jouw berichtje onderschept. Je loopbaan zou er vlug kunnen opzitten. Qua werk zou er niet veel veranderen, je voert nu al geen klop uit, maar vrouw en kind gaan niet tevreden zijn hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er woont geen korporaal-chef bij mij thuis, verder oordeel ik dat de plek en in welk gezelschap ik mij bevind uw zaken niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Maakt voor mij geen hol uit. Ik heb ermee gelachen, so what. Het is al erg als iedereen z'n onderbroekske in de knoop ligt omwille van een slecht gephotoshopt plaatje.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 24 maart 2014 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad niet grappig, negers zijn geen apen.
![]() |
![]() |