Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wat zou u verkiezen ivm het DHL dossier
Economie boven ecologie 14 77,78%
Ecologie boven economie 4 22,22%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 09:22   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard Open uw ogen.Wordt wakker voor het te laat is.

Deze morgen mijn mails bekeken en kreeg dit in mijn Inbox , alleen vroeg ik me af wat de forumleden voorstaan tov deze problematiek ?
Daarom ook een poll...

Brief :

Doorsturen naar zoveel mogelijk mensen. Open uw ogen. Wordt wakker voor het te laat is.

Beste,

Ik woon 58 jaar in Meise en hoor geen vliegtuigenlawaai, ook, 's nachts niet. Ik werk overdag en zo komt het dat ik 's nachts slaap.
Weet je: onze streek kreeg 3 geschenken uit de hemel. Brussel, de hoofdstad van Europa en "das nie niks". Op 10 miniuten van Brussel de bestgelegen en prachtige luchthaven van Zaventem met een enorme toekomst, in het bijzonder voor de werkgelegenheid met daarbij het beste voorbeeld DHL. ENKELEN, wellicht 50 per gemeente, zijn bezig met deze economische welvaart kapot te neuken. Bijna allen zijn dit inwijkelingen. Een buurman voerde reeds actie vóór hij was verhuisd.
Deze beperkte groep zijn lui die overal problemen zullen hebben: vliegers, treinen, auto's, kraaiende hanen, hondengeblaf, onaangename geuren van de boerderijen.....
Zijn MOETEN hier niet komen wonen. Het ergste van al vind ik dat de media, ook de krant die ik alle dagen lees, maar in het bijzonder de T.V., zoveel aandacht besteedt aan wellicht niet meer dan 50 mensen op de 10000. Wij, die andere 9950 moeten dit allemaal slikken.
Aan Verhofstadt en de regeringen: dien het belang van ons land en stuur de actievoerders naar de maan waar, naar het schijnt, het zeer rustig is.

Beste mensen wordt eens wakker, begin eens nuchter en realistisch na te denken !
Jullie beseffen niet goed wat jullie teweeg hebben gebracht.
Jullie kunnen niet slapen omwille van de nachtvluchten, maar ik denk dat jullie
gewoonweg niet meer wakker worden ! Jullie beseffen niet dat het hier om het inkomen
van duizenden mensen gaat.
Indien deze mensen hun job verliezen, zijn de gevolgen voor hun veel dramatischer dan
de resultaten van de studies die enkele medische profs gemaakt hebben over de
gezondheidstoestand van de mens bij een toename van nachtvluchten ! Zie maar enkele
jaren geleden wat er in sommige gezinnen is gebeurd bij EX-SABENIENS .
" OF ZIJN JULLIE DIT ALLEMAAL AL VERGETEN !!! "
Geen werk is geen geld met als gevolg en hetgeen heel begrijpelijk is in onze hedendaagse welvarende maatschappij dat hieruit depressies,
zelfmoorden en andere
miséries uit voortvloeien !!
" HET BELANGERIJKSTE VOOR ELKE MENS IS OP DE EERSTE PLAATS ZIJN
WERK, WANT WERK IS DE DRIJFFACTOR VAN ONS LEVEN ! "
Het grootste probleem op dit moment zijn niet de nachtvluchten, maar de mensen zelf.
Zij kunnen niets meer verdragen van zijn medemensen, zijn rap irriteerbaar en egoïstisch,
ze zoeken problemen !
Tot spijt heb ik vastgesteld dat de grootste kern van deze actiegroepen inwijkelingen zijn,
niets op tegen dat deze mensen hier zijn komen wonen maar zij weten niet of vergeten
dat de meest omliggende gemeenten hier gegroeid zijn op economisch en financieel vlak
dankzij "DE LUCHTHAVEN".
Ik woon zelf in Zaventem en ben opgegroeid in Steenokkerzeel. Mijn ouders, grootouders
en overgrootouders zijn hier ook opgegroeid en deze mensen heb ik hier nooit over
horen klagen.
Er zal wel altijd ergens een plek zijn waar er hinder is van om het even wat bv. spoorweg, autostrade, drukke provinciale baan, koeien .....enz.,
mensen ik weet dat
België een klein landje is maar ben er zeker van dat jullie nog wel ergens een rustig
plaatsje vinden. Leer leven in de toestand waar we ons allen in bevinden en steel
geen jobs van anderen !!!!!!

Laatst gewijzigd door neruda : 28 september 2004 om 09:26.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 09:24   #2
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Kan je wat meer specifieker zijn ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 09:55   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Waarom alleen over de nachtrust praten ?
Heel wat mensen werken ‘s nachts en moeten overdag slapen.
Gaan we ook maar meteen de dagvluchten verbieden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 14:34   #4
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

"Inwijkelingen" hebben alleen nachtrust nodig ,waarschijnlijk......
Bert Bubber is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be