![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() denken jullie ook soms 's ochtends:
pff neeeeeeeee ik wil niet opstaan! Ik wil voort slapen! En dan draai je je nog eens om in plaats van te gaan werken? Wie doet dit hier? Laatst gewijzigd door Drukazz : 9 oktober 2014 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Heel af en toe (als de agenda het toelaat) maar dan blijf ik 's avonds wel wat langer op het werk. Moet kunnen vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() En je baas vindt dat ok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hmm, in de periodes dat ik meer moe dan anders ben, zoals nu, zet ik de wekker af om me om te draaien en nog zo'n 20 min extra te slapen. Wat ervoor zorgt dat ik de laatste tijd 10 min te laat op het werk ben. Ene keer was er een opstopping en was ik 30 min te laat. Onlangs een opmerking van m'n werkgever daarover gekregen dat dan als een lastig ventje z'n slecht humeur op me begint af te reageren. Nu ik blijf er gewoonlijk rustig onder, waardoor hij achteraf zelfs een schuldgevoel krijgt en extra aardig begint te doen.
![]() Helemaal in bed blijven liggen doe ik enkel als ik me ziek voel, wat niet zo vaak voorkomt. Zoals: de wekker gaat af en m'n maandstonden zijn net bezig op gang te komen. Dan kom ik van de bruikkrampen amper tot in de badkamer om dan toch maar door de lage bloeddruk een zwarte waas voor m'n ogen te krijgen en terug in bed te gaan liggen. Werken is voor mij ook een manier om verveling tegen te gaan en geld te verdienen, hoor. En ik doe m'n werk graag, dus lange periodes van afwezigheid omdat ik "geen zin zou hebben" zijn uitgesloten. Laatst gewijzigd door Guinevere : 9 oktober 2014 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |