![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gerecht.dhtml
Niets nieuws onder de zon maar wordt het geen tijd dat ook daar eens deftig geherstructureerd word? Het kost gewoon te véél geld voor wat het presteert. Idem onze stakende politie waarom zij vervroegd op pensioen en anderen later? Ook hen kun je niet verdenken van enig gevoel met hun voorbeeldfunctie. Ook daar gaat het enkel om poen pakken.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die uitzending 'De Rechtbank' heb ik mij al meermaals tot tranen toe platgelachen.
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedenk iets anders dat gratis is.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wijkagenten die effectief agent zijn in hun wijk ?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat gaat de waarschijnlijk schijttezatte wijkagent uitrichten in de wijk?
![]() |
![]() |