![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Als je de ontwikkelingen in binnen- en buitenland bekijkt, lijkt het of onze maatschappij vandaag de dag niet meer kan overleven en we de economie niet draaiende kunnen houden zonder een steeds groter deel van de bevolking deel uit te laten maken van een onderklasse.
Door de besparingen zullen een steeds groter aantal loontrekkenden tot die groep gaan behoren. De vraag is hoe lang de maatschappij dit zich kan permitteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Heeft niets met willen werken te maken. Heeft te maken met de verloning.
In Singapore vinden ze naïevelingen genoeg die zich graag laten uitbuiten.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is zo. Maar de vraag is welk werk je doet. Indien ik bvb 1 uur langer werk en ik verdien daar 15 Euro netto mee of ik schilder 1 uur in mijn huis en spaar daar netto 35 euro mee, dan kies ik mss voor het 2de. Jammer voor de schilders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu uiteindelijk zeggen dat wie leeft op kosten van de belastingbetaler moet worden aangepakt ?
|
![]() |
![]() |