![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Pantent link : http://www.google.com/patents/US20120251502
Ik begrijp gewoon niet hoe ze kunnen claimen dat de US het ebola virus heeft uitgevonden en eigenaar is van het ebola virus. Dat staat er letterlijk in. Het ebola virus werd voor het eerst gevonden in 1976 in Zaire en Sudan. Genaamd achter de ebola rivier in Zaire. Hoe kan je nu een patent hebben op virussen die voorkomen in de natuur... Dat is bijvoorbeeld hetzelfde om een patent te hebben op het zonlicht... of vergis ik me? Ik denk gewoon dat iemand heel veel geld wil verdienen door een geneesmiddel te verkopen. Of een ander mogelijkheid is dat ze vaccinaties gratis geven aan besmette mensen. Je zal misschien wel genezen maar bv onvruchtbaar worden of autisme door krijgen of andere ziektes. De reden waarom ik dat vermeld is omdat in 2012, het Amerikaanse congres een wet heeft goedgekeurd waarin staat dat farmabedrijven niet meer verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor eventuele schadelijke gevolgen ten gevolge van vaccinaties. In dit filmpje zegt Bill Gates hoe ze vaccinaties zullen gebruiken om de wereld populatie naar beneden te krijgen. https://www.youtube.com/watch?v=gROhNaJoGzI Just saying Laatst gewijzigd door DMT : 26 september 2014 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je raakt hier aan een zeer controversieel aspect van patenten. Je kunt, zoals je zelf meent te lezen in het patent, geen patent nemen op natuurlijke organismen. Het is echter wel de gewoonte om patenten te nemen op nieuwe genetische code, waarbij moet op gelet worden dat een deel van de code van een natuurlijk organisme, of zelfs het geheel, ook als 'nieuw' kan worden aanvaard, mits enkele voorwaarden. Die genetische code wordt gebruikt om in dit geval een geneesmiddel te ontwikkelen door antigenen erop te ontwikkelen of gentherapie.
Het controversiële is de grens tussen natuurlijk en kunstmatig. In het patent wordt specifiek over een bepaalde nucleotidensequentie gesproken van een nieuw ebolavirus dat zij hebben geïsoleerd uit patiënten uit burundi. In hoeverre dit virus en haar genetische code dan natuurlijk is, valt niet te zeggen. Ik vind wel dat u overdrijft met uw conspiracytheorie, het patent dateert van 2008 en ebola bestond al lang daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VS bedrijven namen zelfs patenten op quinoa zaden die de lokale bevolking al millennia lang gebruiken en sorteren. Daarna probeerde ze geld te krijgen voor de zaden die die indianen gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Kom aub niet meer af met die bullshit van vaccins en autisme, ok? Dat is al tot in het oneindige weerlegd. En dat van Bill Gates is een prachtig voorbeeldje van zaken compleet uit hun context te rukken.
|
![]() |
![]() |