![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet dit draadje maar hier, omdat er geen soepforum is over openbare of publieke gezondheid.
Want daar gaat het over. Over preventie van kanker. Niet over seks en zo. titel: Beffen is het nieuwste medicijn in de strijd tegen kanker http://www.fhm.nl/redactie/8954/beff...en-kanker.aspx Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja maar, ik dacht dat het ook een bepaald virus hielp verspreiden, en zo keelkanker gaf, cfr Michael Douglas.
En Schoof, geef toe dat ge deze thread maakt om bepaalde puriteinen op dit forum te treiteren, gééf toe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Demper wordt nooit ziek.
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beffen met beflapje uiteraard!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Kan je kramp krijgen in je tong?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer oefenen helpt daartegen.
No pain, no gain ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Kijkt he, beffen is één van het meest appetijtelijke dat ik in bed ken.
Geen beter vrucht in het leven dan een mooi gladgeschoren poesje. En dat meen ik... Maar ik hoop toch dat ik er geen keelkanker van krijg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mijn rosbief liever zonder huishoudfolie
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's allemoal oerderaa...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De foeibrigade zal u scherp terecht wijzen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van beffen krijgt de man een vissmoel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zich concentreren op het meest haalbare alternatief binnen pecuniair bereik ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |