Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2004, 21:19   #1
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn, maar geen andersdenkende...

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=4]Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn, maar geen andersdenkende...[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wat hebben flaminganten toch met criminaliteit? Exact een week geleden werd reeds publiekelijk en hardhandig een Belgische vlag van een van onze leden gestolen, vandaag was het weer van dat op het Gordeltrefpunt in Dilbeek. Zij het voor veel meer publiek dan de driekwart lege bedevaartweide, en zij het met veel meer geweld.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Met de intentie de Belgische rand rond Brussel ook eens te verkennen en mee te doen aan een sportieve en culturele manifestatie (wat wij alleen maar kunnen toejuichen, sport is zeer belangrijk en de streek is het ontdekken waard), namen ook wij met enkele leden deel aan de Gordel. Zoals wij ook deelgenomen hebben aan 11 juli: een feest van de cultuurgemeenschap waartoe ook ondergetekende behoort, mag toch zeker ook door ondergetekende meegevierd worden?[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wij betaalden netjes onze inkom en kozen voor de kleine wandeling van 7 km, het was immers voor ons ook een gezinsgebeuren. Ver zijn we echter niet geraakt zonder problemen. 10 meter verwijderd van de inschrijvingsstand, midden in de massa, zagen we plots een kale knokploeg van de VBJ (Vlaams Blok Jongeren) op ons afkomen. Het zevenjarige zoontje van een van onze leden keek verbouwereerd toe, toen zonder enige aanleiding of provocatie onzentwege, de Belgische vlag van de rug van een van onze leden werd gerukt. Een vuistslag erbij en ze was weg. Dit alles ging gepaard met veel gescheld, getier en gemekker �* la “vuil Belgicisten”. Voor ons argument van vrije meningsuiting en vrijheid van beweging hadden ze (hoe ironisch, gezien hun partij) geen oor.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Twee vlaggen in 1 week tijd, het moet gezegd, de Belgische vlag is zeer in trek. Maar blijkbaar wil men er in Vlaamsgezinde middens niet aan geraken door eerlijk te betalen, maar eerder door diefstal, vuistslagen, getrek en geduw, slagen en verwondingen, voor de ogen van kinderen en gezinnen. Harde aanpak van criminaliteit en vrije meningsuiting? We hebben gezien wat het waard is voor de VBJ: méér criminaliteit zònder aanpak en vrije meningsuiting behalve voor andersdenkenden.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wat voor ons een vreedzame en sportieve wandeling had kunnen worden, was na 10 meter al vergald door de gewelddadigheid van enkele flaminganten. Voor onderhandelingen door enkele andere flaminganten die er minder mee opgezet waren, alsook door de organisatie en de politie, hadden ze geen oor, en waren ook zinloos: de vlag en de dader waren reeds ‘verschwunden’. Ondertussen zoeken we uit of we de daders kunnen identificeren, want diefstal, en zeker slagen en verwondingen, zijn tenslotte geen lichte misdaden.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De rest van de wandeling verliep zonder noemenswaardige problemen, enkele “ga naar uw eigen manifestatie” – roepen niet te na gesproken. Maar ja, ook dat was al duidelijk: flamingantisme en bewegingsvrijheid of sportiviteit gaan moeilijk samen.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Gisteren bij de herdenking te Breendonk heb ik nogmaals kunnen zien waartoe inperking van bewegingsvrijheid vroeger heeft geleid. Honderden vonden er de dood, en zoals de oudste overlevende passend heeft gezegd: wat zouden ze hebben gedaan als ze geweten hadden dat ze gestorven zijn, om onze huidige politici de hulpmiddelen (i.e. democratie) te geven die ze nu gebruiken om de Belgen tegen elkaar op te zetten?[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]“Het zwarte gedachtegoed leeft nog steeds in de harten van velen” zei een andere spreker gisteren. Na de gebeurtenissen van vandaag kan ik hem moeilijk ongelijk geven…[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Joachim Ganseman[/size][/font]

Laatst gewijzigd door Yann : 7 september 2004 om 21:21.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:23   #2
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

wat een gezever.. wat zou jij doen als er paar flaminganten een vlaamse leeuw bovenhalen bij een "blijde" intrede van éen of andere clown uit circus Laken?
Oud 7 september 2004, 21:24   #3
FT
Provinciaal Statenlid

FT's schermafbeelding

Standaard

Een schande. Ik kan alleen maar zeggen dat niet alle Vlaams-nationalisten Vlaams-Blokkers of geweldenaars zijn.
Oud 7 september 2004, 21:27   #4
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FT
Een schande. Ik kan alleen maar zeggen dat niet alle Vlaams-nationalisten Vlaams-Blokkers of geweldenaars zijn.
Rock against.. blijkbaar wel.
Oud 7 september 2004, 21:27   #5
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Tja, ik kan ze geen ongelijk geven. Als je zelf begint met provocaties die een slag zijn in het gezicht van de tallozen die gevallen zijn voor de vrijheid van Vlaanderen...

Jij zelf zou moord en brand schreeuwen mocht iemand met een swastika-vlag verschijnen op die fameuze "herdenking" van je. Ik vermoed dat de slachtoffers die er gevallen zijn onder de moorddadige repressie niet herdacht zijn?

N.J.S.V. Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:30   #6
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Tja, ik kan ze geen ongelijk geven. Als je zelf begint met provocaties die een slag zijn in het gezicht van de tallozen die gevallen zijn voor de vrijheid van Vlaanderen...

Jij zelf zou moord en brand schreeuwen mocht iemand met een swastika-vlag verschijnen op die fameuze "herdenking" van je. Ik vermoed dat de slachtoffers die er gevallen zijn onder de moorddadige repressie niet herdacht zijn?
Heb je er al eens bij stilgestaan dat misdadigers geen slachtoffers zijn?
Oud 7 september 2004, 21:32   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat als de klowns uit Laeken een voorstelling geven, dat het ons recht op vrije meningsuiting is om met een leeuwenvlag te zwaaien.
Natuurlijk niet provocerend tussen mensen die dat niet graag hebben, wel waardig op beperkte afstand. Als de politie het niet vertrouwd en wil fouilleren op rotte eieren enz. ja, dat begrijp ik ook. Maar vrije meningsuiting met een minimaal respekt voor het publiek, dat moet kunnen.

Ook zo op de Vlaamse gordel.
Beetje dom om dat zo te doen, maar zeker niet provocerend genoeg om een diefstal met geweld te plegen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:32   #8
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ancient Chinese proverb: Pee against direction of wind, don't complain about wet feet.
Oud 7 september 2004, 21:42   #9
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard Kinderachtig, geonsedeerde obsessie

Moet ge maar kunnen: u nog verontwaardigd durven tonen over de voorspelbare en legitieme negatieve reacties op zo'n zielige, kinderachtige en onverdraagzame provocatie. Wie gaat er nu prominent gaan zwaaien op iemand feestje, met de vlag van zijn gezworen opponent. ge kunt misschien ook een gaan rondwandelen met een Standard-vlag ind e spionkop van Club Brugge, Anterp of Anderlecht! Of, waarom ook niet luidkeels de Vlaamse leeuw gaan zingen wanneer de Belgische monarchj ergens op bezoek gaat. Weddden dat er dan een paar gespierde kerels héél wat meer zullen doen dan alleen maar wat trekken aan hun vodden.

Maar: doe zo voort. De gewone Vlamingen zal wel het zijne denken van deze superieuer en moreel zo hoogstande actie van de oude belgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=4]Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn, maar geen andersdenkende...[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wat hebben flaminganten toch met criminaliteit? Exact een week geleden werd reeds publiekelijk en hardhandig een Belgische vlag van een van onze leden gestolen, vandaag was het weer van dat op het Gordeltrefpunt in Dilbeek. Zij het voor veel meer publiek dan de driekwart lege bedevaartweide, en zij het met veel meer geweld.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Met de intentie de Belgische rand rond Brussel ook eens te verkennen en mee te doen aan een sportieve en culturele manifestatie (wat wij alleen maar kunnen toejuichen, sport is zeer belangrijk en de streek is het ontdekken waard), namen ook wij met enkele leden deel aan de Gordel. Zoals wij ook deelgenomen hebben aan 11 juli: een feest van de cultuurgemeenschap waartoe ook ondergetekende behoort, mag toch zeker ook door ondergetekende meegevierd worden?[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wij betaalden netjes onze inkom en kozen voor de kleine wandeling van 7 km, het was immers voor ons ook een gezinsgebeuren. Ver zijn we echter niet geraakt zonder problemen. 10 meter verwijderd van de inschrijvingsstand, midden in de massa, zagen we plots een kale knokploeg van de VBJ (Vlaams Blok Jongeren) op ons afkomen. Het zevenjarige zoontje van een van onze leden keek verbouwereerd toe, toen zonder enige aanleiding of provocatie onzentwege, de Belgische vlag van de rug van een van onze leden werd gerukt. Een vuistslag erbij en ze was weg. Dit alles ging gepaard met veel gescheld, getier en gemekker �* la “vuil Belgicisten”. Voor ons argument van vrije meningsuiting en vrijheid van beweging hadden ze (hoe ironisch, gezien hun partij) geen oor.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Twee vlaggen in 1 week tijd, het moet gezegd, de Belgische vlag is zeer in trek. Maar blijkbaar wil men er in Vlaamsgezinde middens niet aan geraken door eerlijk te betalen, maar eerder door diefstal, vuistslagen, getrek en geduw, slagen en verwondingen, voor de ogen van kinderen en gezinnen. Harde aanpak van criminaliteit en vrije meningsuiting? We hebben gezien wat het waard is voor de VBJ: méér criminaliteit zònder aanpak en vrije meningsuiting behalve voor andersdenkenden.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wat voor ons een vreedzame en sportieve wandeling had kunnen worden, was na 10 meter al vergald door de gewelddadigheid van enkele flaminganten. Voor onderhandelingen door enkele andere flaminganten die er minder mee opgezet waren, alsook door de organisatie en de politie, hadden ze geen oor, en waren ook zinloos: de vlag en de dader waren reeds ‘verschwunden’. Ondertussen zoeken we uit of we de daders kunnen identificeren, want diefstal, en zeker slagen en verwondingen, zijn tenslotte geen lichte misdaden.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De rest van de wandeling verliep zonder noemenswaardige problemen, enkele “ga naar uw eigen manifestatie” – roepen niet te na gesproken. Maar ja, ook dat was al duidelijk: flamingantisme en bewegingsvrijheid of sportiviteit gaan moeilijk samen.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Gisteren bij de herdenking te Breendonk heb ik nogmaals kunnen zien waartoe inperking van bewegingsvrijheid vroeger heeft geleid. Honderden vonden er de dood, en zoals de oudste overlevende passend heeft gezegd: wat zouden ze hebben gedaan als ze geweten hadden dat ze gestorven zijn, om onze huidige politici de hulpmiddelen (i.e. democratie) te geven die ze nu gebruiken om de Belgen tegen elkaar op te zetten?[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]“Het zwarte gedachtegoed leeft nog steeds in de harten van velen” zei een andere spreker gisteren. Na de gebeurtenissen van vandaag kan ik hem moeilijk ongelijk geven…[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Joachim Ganseman[/size][/font]

Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:44   #10
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je er al eens bij stilgestaan dat misdadigers geen slachtoffers zijn?
Heb jij er al eens bij stilgestaan dat deze slachtoffers meestal geen misdadigers waren?

N.J.S.V. Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 22:12   #11
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Wat een belachelijk posting ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 22:17   #12
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Wat een belachelijk posting ...
Van een belachelijke partij mag je belachelijke postings verwachten.
Oud 7 september 2004, 23:28   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wij betaalden netjes onze inkom en kozen voor de kleine wandeling van 7 km, het was immers voor ons ook een gezinsgebeuren. [/size][/font]
Gezinsgebeuren... Hans I de Grote omringd van zijn paladijnen gaat even op stap
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 00:13   #14
Seba
Europees Commissaris

Standaard

wel, ik heb hier toch gemengde gevoelens rond: het is duidelijk, in tegenstelling tot wat ze hier beweren,...
Citaat:
namen ook wij met enkele leden deel aan de Gordel. Zoals wij ook deelgenomen hebben aan 11 juli: een feest van de cultuurgemeenschap waartoe ook ondergetekende behoort, mag toch zeker ook door ondergetekende meegevierd worden?
...dat de BUB met als hoofddoel "provocatie" naar dit gebeuren ging, net zoals hun actie op de Ijzerbedevaart...
toch is de reactie van die VBJ jongeren verwerpelijk, ik vind het vreemd dat zo weinig flamiganten dat hier niet durven toegeven of zomaar goedkeuren: vuistslagen en afpakken van vlaggen zijn inderdaad een teken van weinig tolerantie tegenover andersdenkenden en getuigen van onbeschoftheid in het algemeen...
eveneens verwerpelijk vind ik hoe de BUB van deze gebeurtenis misbruik tracht te maken om alle Flamiganten over één kam te scheren...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 8 september 2004 om 00:53.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 00:32   #15
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
wel, ik heb hier toch gemengde gevoelens rond: het is duidelijk, in tegenstelling tot wat ze hier beweren,...
...dat de BUB met als hoofddoel "provocatie" naar dit gebeuren ging, net zoals hun actie op de Ijzerbedevaart...
toch is de reactie van die VBJ jongeren verwerpelijk, ik vind het vreemd dat zo weinig flamiganten dat hier niet durven toegeven of zomaar goedkeuren: vusitslagen en afpakken van vlaggen zijn inderdaad een teken van weinig tolerantie tegenover andersdenkenden en getuigen van onbeschoftheid in het algemeen...
eveneens verwerpelijk vind ik hoe de BUB van deze gebeurtenis misbruik tracht te maken om alle Flamiganten over één kam te scheren...
Dat vind ik ook.
Als meerderheid kon men ook die vlag vervangen door een leeuwenvlag en hem met zijn broek op zijn enkels de tocht laten uitlopen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 00:35   #16
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Citaat:

toch is de reactie van die VBJ jongeren verwerpelijk, ik vind het vreemd dat zo weinig flamiganten dat hier niet durven toegeven of zomaar goedkeuren: vusitslagen en afpakken van vlaggen zijn inderdaad een teken van weinig tolerantie tegenover andersdenkenden en getuigen van onbeschoftheid in het algemeen...
Beste, véle Vlaamsgezinden denken daar het hunne van, en vinden dat al net even verwerpelijk als de BUB-provocatie op zich. Anderzijds kunnen we niet ontkennen dat in véle andere democratische staten de politie er snel bij zou zijn om zo'n provocateurs voor enkele dagen te laten afkoelen in een koel kamertje. IN Belgie is echter 'elke' (bij wijze van spreken) anti-Vlaamse provocatie, leugen, discriminatie toegelaten. Dat rotte misprijzen duurt al 174 jaar voort. Laten we dus de uitwassen niet verwarren met de oorzaak.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 01:00   #17
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Beste, véle Vlaamsgezinden denken daar het hunne van, en vinden dat al net even verwerpelijk als de BUB-provocatie op zich. Anderzijds kunnen we niet ontkennen dat in véle andere democratische staten de politie er snel bij zou zijn om zo'n provocateurs voor enkele dagen te laten afkoelen in een koel kamertje. IN Belgie is echter 'elke' (bij wijze van spreken) anti-Vlaamse provocatie, leugen, discriminatie toegelaten. Dat rotte misprijzen duurt al 174 jaar voort. Laten we dus de uitwassen niet verwarren met de oorzaak.
maw: omdat in 'andere landen' (en welke landen mogen dat dan wel zijn, en we hebben het hier bovendien duidelijk over geweldloze provocatie) mensen opgepakt worden en in België niet, moet het maar kunnen dat er op die andersdenkenden geslagen wordt en hun vlaggen zomaar worden afgepakt,wat een nonsens. Wat schaadt het meeste de Vlaamse Beweging? : Een groep van 5 kleuters die wat met tricolore een vlag staan te zwaaien op een meeting waar zowiezo niemand daar oog voor heeft, of een bende marginale "Vlaamsgezinden" die menen daarvan misbruik te moeten maken om hun frustraties jegens andersdenkenden uit te werken?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 8 september 2004 om 01:29.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 07:44   #18
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch is de reactie van die VBJ jongeren verwerpelijk, ik vind het vreemd dat zo weinig flamiganten dat hier niet durven toegeven of zomaar goedkeuren: vuistslagen en afpakken van vlaggen zijn inderdaad een teken van weinig tolerantie tegenover andersdenkenden en getuigen van onbeschoftheid in het algemeen...
Er is helemaal geen geweld geweest. Dat zijn pure verzinsels van BUB om hun artikel interessant te noemen. en nog iets: 1 van die VBJ'ers was een N-VA'er en een andere was 1vd voormannen van TAK. Zo weet u ineens wie u, zonder de feiten te kennen, marginaal noemt hé.

Laatst gewijzigd door Betweter : 8 september 2004 om 07:46.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 08:36   #19
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dat vind ik ook.
Als meerderheid kon men ook die vlag vervangen door een leeuwenvlag en hem met zijn broek op zijn enkels de tocht laten uitlopen.
Wat zjn die Vlamingen toch zachte eitjes geworden.
Waarom, wetende dat de Bubbels toch daags na de feiten met een hoop leugens zouden komen, ze niet kaalscheren en een belgische vlag op hun borst branden en dan onze dikke neger Jules inschakelen om hen het hele parcours rond deelachtig te maken van de animatie.

Voor degenen die daar (terechte) bedenkingen zouden bij hebben wil ik geruststellen.
Het Belgische establishment heeft zich nu al 60 jaar akkoord verklaard met dergeljke praktijken tov (dergelijke) collaborateurs, zelfs de Bubbels zijn daarvoor te vinden zoals blijkt op dit forum.
Omdat wij ons superieur vinden tov het establishment doen wij niet aan verkrachting, roof, brand en moord.
Daarom kan daar toch niets mis mee zijn?
Toch?
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 08:54   #20
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Er is helemaal geen geweld geweest. Dat zijn pure verzinsels van BUB om hun artikel interessant te noemen. en nog iets: 1 van die VBJ'ers was een N-VA'er en een andere was 1vd voormannen van TAK. Zo weet u ineens wie u, zonder de feiten te kennen, marginaal noemt hé.
Inderdaad, VBJ had een kleine actie gehouden voor de Westrand in Dilbeek en kon dus onmogelijk daar aanwezig zijn!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be