Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2014, 20:26   #1
Allesstroomt
Gouverneur

Allesstroomt's schermafbeelding

Standaard Hoe u te drukken - tips.

Vermits ze ons gaan dwingen van te werken tot we er bij neervallen kunnen we elkaar misschien tips geven van hoe ge u kunt drukken op het werk. Ttz hoe doet ge alsof ge alles geeft maar spaart ge u toch om niet doodbte vallen op het einde van uw loopbaan.

Ik ken er wel enkele die ik zie bij de Duitse collega's die al tot 67 moeten werken. Grundlichkeit, planmasslichkeit und punktlichkeit. Door gondig en volgenns de regeltjes te werken zo weinig mogelijk doen. Geen binnenwegen nemen op z'n Vlaams om meer gedaan te krijgen.

Bij de Walen gebruiken ze dat ook al ook al was de pensioenleeftijd nog niet verhoogd. Als de tijd daar is om naar huis te gaan niet nog eventjes iets afwerken. Zelfs aan niets meer beginnen als de tijd bijna daar is.

Aan jullie.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2014, 20:31   #2
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Godverdomme. Ik ben net drie dagen ziek gaan werken. :[
Dat is ook de laatste keer. Godver godver godverdomme toch miljaar de dzjeu.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Oud 7 oktober 2014, 20:37   #3
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Godverdomme. Ik ben net drie dagen ziek gaan werken. :[
Dat is ook de laatste keer. Godver godver godverdomme toch miljaar de dzjeu.
Dan bracht U drie dagen uw collega's in gevaar... - 3 dagen pensioenrechten!!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 7 oktober 2014 om 20:37.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2014, 20:39   #4
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Dan bracht U drie dagen uw collega's in gevaar... - 3 dagen pensioenrechten!!!
Ik werk alleen, kan niemand besmetten.

Oud 7 oktober 2014, 20:43   #5
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Ik werk alleen, kan niemand besmetten.

Dan verzinnen we : "De maatschapelijke kost voor onze economie door uw klanten in gevaar te brengen of maar half werk te verrichten door uw eigen roekeloosheid telt zwaar! - 6 dagen pensioenrechten!"
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2014, 21:38   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik ben vroeger met pensioen dan 65,
dus met inlevering: had ik wat langer gewerkt, dan had ik, wie weet 50 euro meer per maand ...

Maar toch ben ik niet van plan om dood te vallen als ik 67 zal zijn.
Eerlijk: ik spring nog over een tafel (ok, geen driemaal meer na mekaar ... en zelfs al hebben ze mijn tikker al eens moeten bekijken vanuit de binnenkant)

en ik besef: nog ouderen dan ik, blijven ook alsmaar langer leven.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2014, 07:01   #7
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Word ambtenaar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be