![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() U vraagt, wij draaien.
Ik ben niet links, maar kan wel enkele positieve kanten opsommen van immigratie: *Werkvolk voor de vuile jobkes waar ze geen autochtone Belgen meer voor vinden *Een goed afleidingsmanoeuver voor politiekers om de aandacht van de echte problemen af te wenden *Dankzij immigranten hebben wij een nieuwe vijand gevonden en maken we onderling minder ruzie. Als de immigranten er niet zouden zijn zouden we weer lekker kunnen verdergaan met ambras in ons eigen ras ![]() *Een knappe moslima zie ik wel zitten. Als ik er eentje vind die wilt neuken is dat vast en zeker een pro. *Proeven van een andere cultuur is verrijkend. Dankzij de immigranten heb je in elke grootstad een aanbod aan restaurants en specialiteiten die je normaal niet zou vinden. *Je voelt je een toerist in je eigen land in bepaalde wijken. Vakantie in eigen land is een pro *De kringloopwinkel zou niet draaien zonder immigranten Voel u vrij om deze lijst aan te vullen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Publiek rondlopen met stront in je haar heeft ook zo zijn voordelen :
- Je wordt minder snel beroofd van je geld - Mensen die stinken komen (ook) niet in je buurt. - Niemand kan zien of jij je haar wel gewassen hebt. Zoveel voordelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allochtonen doen naar mijn ervaring niet enkel vuil jobkes. Veel hangt af van hun opleidingsgraad en integratie in de Vlaamse samenleving. Bv. daarnet nog met een kmo consulente, een juriste, van Koerdische afkomst in een sociaal secretariaat vergaderd. Ze is trouwens met een Vlaming getrouwd ofzoiets. Het is ook werkvolk, dat wel. Maar er zijn ook autochtonen die vuil jobkes doen of aan lager wal zijn geraakt. In dure buurten heb je een chiquere kringloopwinkel met spullen van een iets hoger niveau. Ik vond het ook wat grappig toen ik het zag. Maar het is u vergeven. Jij spreekt ook enkel uit persoonlijke ervaring die wellicht iets beperkter is? Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 september 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't Mag dan wel eens gedaan zijn met dat fabeltje dat de autochtone bevolking 'geen vuile jobkes' meer wil doen, zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik voel me niet te goed voor één of andere vuile job als dat alles is wat ik op dat moment kan krijgen. Want de euforie van een "propere job" kan ook wel eens rap gedaan zijn bij ontslag. Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 september 2014 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Punt een: toon dan eens aan dat de autochtoon geen vuile jobkes meer wilt doen. Punt twee: zever - het zijn juist de hoge kosten en problemen van de immigratie die zij verdoezelen. Het GROOTSTE probleem in de Westerse wereld. Punt drie: nieuwe vijand? Jazeker, maar wij zijn het slachtoffer van hun criminele daden. Kijk eens waaruit de gevangenispopulatie vooral bestaat. Daar zitten wij toch niet op te wachten. U wel? Punt vier: wie u graag neukt interesseert mij niet. Punt vijf: als ik buitenlands eten wil, zal ik wel naar het buitenland gaan. Punt zes: toerist in eigen land? Men wordt zo goed als weggejaagd uit moslimzones. Punt zeven: kringloopwinkel? Het zijn bijna allemaal migranten die er werken. Dus winstmarge zal op niet veel trekken. Ik hoop voor u dat u nog andere punten kunt bedenken, want het is zeer poverkes.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 september 2014 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vuilkar-mannen verdienen meer dan leraars .
Bandwerkers verdienen meer dan verpleegsters . Zonder migratie hadden we nu geen werkloosheid , en konden de pensioenen moeiteloos betaald worden . Ook de druk op de woningmarkt zou 10 percent minder zijn . Ook de ecologische voetafdruk zou 10 percent minder zijn . De criminaliteit zou zelfs 50 percent minder zijn . We zouden een overschot aan cellen hebben . De werkende Chinees zou nog altijd werken , de Spaanse tapa-bar ook . Migratie is nooit een probleem geweest , tot nu . Het binnen halen van migranten uit een achterlijke cultuur is nu een probleem . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Werken in de bouw, tuinbouw, slachthuizen, schoonmaak, koerierbedrijven ...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2014 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, er zitten ook meer en meer allochtonen op de univ, maar daar gaat het nu niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
punt 2: ok punt 3: ik wou alleen maar stellen: als we geen ambras maken met een indringer, dan doen we het wel met elkaar. Mensen vervelen zich als ze geen ambras kunnen maken. Een gemeenschappelijke vijand brengt een groep altijd dichter bij elkaar dan normaal. Zonder vreemdelingen kunnen we weer gaan zagen tegen onze gebuur dat zijn hond weer tegen mijn gevel heeft gepist! punt 4: ok punt 5: zever. Wie gaat er nu niet graag af en toe een kebabje eten bij den Turk of paëlla bij de Spanjool om de hoek? Da Marokkaans brood moet ge eens eten btw, da's gvd wa beter dan dien gebakken lucht me water van hier. punt 6: ok punt 7: zonder kringloopwinkel zou er veel weggesmeten worden en nog meer afval zijn. Ik haat verspilling en vervuiling, dus niet akkoord. Onze huidige wegwerpmaatschappij is om misselijk van te worden. Als een moslim zijn kleed versleten is, gebruikt hij het nog als drapperie, zo moet het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maandagvoormiddag tussen 9u30 en 9u45 kreeg ze ongewenst bezoek. Waarom dit precieze tijdstip? Gemeentepersoneel merkt verdachte figuren op rond haar huis. Personeel belt politie. Politie rijdt door de straat, bekijkt alle huizen, niets aan de hand. Politie spreekt met gemeente personeel die één van de verdachte figuren aanwijzen. Politie neemt "verdachte mee voor ondervraging. Verdachte heeft niets bij zich dat verdacht is, zelfs geen GSM. Politie besluit man terug vrij te laten en mijn zus te contacteren (misschien zijn het wel mensen van een firma die ......). Politie rijdt terug de straat in. In het huis van mijn zus staan alle ramen open, politie gaat binnen, pure chaos. Politie belt mijn zus om haar mee te delen dat ze net iets armer geworden is. Politie neemt verdachte terug op, plots heeft deze persoon een GSM in zijn bezit. GSM wordt nog onderzocht. Ondanks het feit dat mijn zus ramen had met een vijfpuntsluiting, waren de verijkers op een mum van tijd binnen. Het raam, aan de voorzijde van het huis, was volledig geraskideerd met enkele breekijzers. Naast het feit dat zo'n mensen in uw privacy neuzen hebben ze ook nog een gezorgd voor: - Een pak extra werkgelegenheid - Duurdere diefstalverzekeringen Mijn zus is: - een mooie som geld kwijt (gelukkig kon ze aantonen dat ze dat zondagavond afgehaald had) - enkele "waardevolle" juwelen. - ze was zaterdag gaan shoppen met één van haar kinderen, ze hadden kledij gekocht dat nog in de shoppingzak stak. Ook deze kledij hebben ze meegenomen. - ...... - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voordeel van immigratie
- - - - - - - - - - - - Het voordeel van migratie van de immigranten: - Minder criminaliteit - Minder werklozen - Minder leefloners - Minder woningnood - Minder gevangenen - Minder OCMW personeel nodig - Minder vuil jobkes |
![]() |
![]() |