![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat waarschijnlijk nergens geschreven ook niet in de sterren dus haal ik het maar eventjes aan.
Het Galgenweel, sport, zeilen, jonge mensen, kinderen, ouderen, wandelen ... een leuk sfeerbeeld ware het niet dat er volgens mij een duistere kant aan zit in de zin van, daar staat een vreemdelingenkamp waar de meest duistere figuren rondlopen, een Psychiatrisch Forensisch Centrum in volle opbouw ... Politiecontroles zie ja daar weinig of nooit (ok, ze kunnen niet overal zijn, toegegeven) maar toch. In de week stak daar nog een dame mij voorbij met een Porsche Cayenne en die trapte deftig op het gaspedaal. Waarschijnlijk was de voorgeschreven 50km/u te traag die ik daar wist aan te houden. (als ik gas had bijgegeven had ze vol op een vrachtwagen gebotst die uit de andere richting kwam, zo zie je maar) Ook zie je daar tal van wagen staan waar een duister figuur 'volksverrijker type' inzit met een meisje naast, zijn lief? Of gepakt, onder dwang. Een loopster misschien die daar haar oefeningetjes wist te doen en het verkeerd afliep? Te weinig controle daar dus. Er was sprake van dat men de Politiediensten zou laten bijstaan door de 'gewone' burger' om zo hun taken te verlichten, geen overdreven optie dacht ik. Die 'gewone brave burger' kan bepaalde taken best verlichten na een cursus Wet Tobback gedaan te hebben. Misschien zie ik dat wel weer helemaal verkeerd maar toch ... uw kindje alleen op pad sturen met de fiets om naar de zeilclub te gaan of gewoon als sport, ik zou het niet durven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 oktober 2014 om 15:33. |
![]() |
![]() |