![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De B.U.B. distantieert zich van Fervent Nationaal
De Belgische Unie - Union Belge (B.U.B.) distantieert zich volledig van het voorstel en naamswijziging van Fervent Nationaal, opgericht met de steun van het extreem rechtse Front National en afgelopen verkiezingen met een lijstverbintenis met laatstgenoemde opgekomen. Het 'voorstel' om de krachten van alle Belgische organisaties te bundelen - geopperd door Fervent Nationaal - zal door de B.U.B. niet opgevolgd worden. Aangezien de B.U.B. een centrumpartij is, kunnen we ons niet inlaten met samenwerking met extreem-rechtse groeperingen die uiteindelijk niet geleid worden door Belgischgezinden, maar door opportunisten die het hele politieke landschap reeds hebben doorkruist. We wensen tevens een strikte scheiding duidelijk te maken tussen de B.U.B. en de Nationale Unie wat betreft naam. De term 'Unie' in beide namen kan verwarrend overkomen, wat waarschijnlijk ook het doel van dhr. Boonen is geweest, maar we twijfelen er niet aan dat onze kiezer duidelijk het verschil weet te maken tussen realisme en racisme. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() [size=6][/size]
[size=6][/size] [size=6]België[size=3] interesseert mij geen [/size][size=6]barst.[/size] [font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [/size] |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg er dan ook over, slimme.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Gij zijt wel begonnen he makker.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft jou gedwongen erop in te gaan.
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() en al de rest is zever
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hans, uw voorzitter, heeft hier ooit letterlijk gezegd dat hij -voor de Belgische zaak- zelfs met EXTREEM-RECHTS wilde samenwerken!! Draait de BUB met de wind? |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() ja, maar samenwerken met FN is niet voor de Belgische zaak, aangezien FN's voorzitter Boonen absoluut niet Belgisch gezind is.
#9 |
Minister-President
|
![]() Wat een lol!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() wat een gevoel voor humor...
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Waarom zou de NU in godsnaam willen verward worden met de BUB? Blijkbaar is het kiezerspotentieel (u weet wel, de magische 80% van Hans) dan toch zo laag dat de ene Belgicistische club bij de andere stemmen moet gaan pikken? ![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() 1. Dan zijn de partijen van Chirac, Berlusconi, Balkenende, Blair, Bush etc. ook extreem, want zij denken ook aan de ontwikkeling van hun land.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een citaat uit ons programma waaruit blijkt dat wij een andere partij willen verbieden.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat een grote staatsman toch. Maar goed, jij denkt dus aan de ontwikkeling van het land. Je zou beter denken aan de ontwikkeling van de bevolking. Maar ja, jij bent dan ook staatsnationalist. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#20 |
|
![]() Allez, al bij al grappig. De BUB heeft ook zijn Vlaams Blok. Nu is het onze beurt om belgicisme=racisme te scanderen
![]()