![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() bron: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ij-bpost.dhtml
Eindelijk is de kogel door de kerk bij één van de ex overheidsbastions. Het zullen dan wel geen abmtenaren zijn die buitenvliegen (want dit is quasi onmogelijk in dit apenland), maar de toon is toch gezet. Begrijp mij niet verkeerd...ik wil niemand op de straat, maar als je niet goed presteert of dagelijks beschonken komt werken (zoals bij menig postmedewerker nog altijd het geval is) en dus ook geen flikker uitsteekt op een hele dag, dan moet ontslag mogelijk zijn. Ambtenaar of niet. Ik hoop van harte dat dit precedent navolging zal krijgen binnen andere "overheid ruïnes", zoals de spoorwegen,... want zoals Minister Galant liet doorschijnen: daar is momenteel nog méér vet dan soep. Ik zou zeggen afscheppen die handel vooraleer ze zuur is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vandaag was het kennelijk weer een slachting ... 320 bij de Post, 120 bij McCain en Takeda die het hier ook voor bekeken houden.
De economie leeft op, dames en heren. Het consumentenvertrouwen is volop terug. Alles loopt gesmeerd. Kris en Geert zijn goden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als je niet verkeerd begrepen wil worden gooi dan die vooroordelen en clichés eerst eens weg. De tijd van de zatte postbode of werknemer is gedaan. En de postbodes die moeten hard werken voor hun 1500€, daar is gewoon geen tijd voor lanterfanten.
Heb een familielid die bij de post werkt en die heeft ruim de tijd gekregen om zich in te werken gezien de hogere leeftijd waarop hij is begonnen en heeft jonge flierefluiters weten bedankt zijn voor de moeite, dus.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en straks gaat alle post toch per email.
Ze kunnen hun mobiletten in de vaart smijten.
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste dag dat hij op ronde ging, van zes uur in de morgen, kwam hij om twee uur - met nog een halve zak post, terug binnen, klaar om naar huis te gaan. Ze begrepen dat gedrag niet bij de post, ze vertelden hem dat hij moest blijven werken totdat zijn zak leeg was. Hij was echter een andere mening toegedaan, volgens zijn contract zo kaatste hij de bal terug, werkte hij van zes tot twee. Dus, om twee uur ging hij naar huis. De dag erna mocht hij terug gaan doppen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik van beschonken postmannen geen weet heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Dubbel ![]() Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 27 februari 2015 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 1.500 voor statutairen want uitzendkrachten verdienen 1.200 Euro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we dat dan kunnen uitbreiden naar ambtenaren...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 februari 2015 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de laatste 2 jaar zeker 20 klachten ingediend omdat ik brieven kreeg die niet voor mij waren.
De postbode was bijna juist, maar dat is niet goed genoeg voor mij. Ik kreeg onlangs ook een maning van de watermaatschappij, factuur niet betaald, ik heb de factuur nooit aangekregen. Gelukkig kon ik aantonen (met mijn klachten) dat er hier of daar toch wel iets misloopt bij de post. De tijd dat ik facteurke speel of de brieven gewoon terug in de rode postbus steek zondermeer is voorbij. Jammer genoeg dienen veel te weinig mensen een klacht in. In de zomer krijg ik regelmatig 2 tot 300 brieven aan (niet voor mij), daar was ooit een ganse postzak bij die niet voor ons bestemd was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 februari 2015 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |