![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb enkel iets tegen de multicultuur.
Van mij mogen hier (met mate) zo veel migranten komen als ze willen, zolang ze zich maar perfect integreren. Want als ze dat niet doen, is er sprake van meerdere culturen in ons land, en dus van een multiculturele samenleving. Het feit dat dit helaas te vaak niet gebeurd, maakt dat ik uiteindelijk toch wel tegen migratie ben. Beter voorkomen dan genezen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Migratie hoeft daarom niet uit te draaien op "multicultuur". Het woord multicultuur is slechts uitgevonden omdat de migranten hoofdzakelijk moslims waren. Toen de Grieken en Italianen in d emijnen kwamen werken (dus ook migranten) was er helemaal geen sprake van multicultuur. Toen vond men het normaal dat ze zich aanpasten aan de hier heersende cultuur. En in dat geval heb ik evenmin iets tegen (beperkte, niet de ongebreidelde) migratie. Maar ik heb een bloedhekel aan de zogenaamde multi-cultuur, die slechts een tussenstap is naar de islamitische mono-cultuur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Goed punt. Maar cultuur kan je toch niet verbieden?
Wat is integreren in uw voca dan? Cultuur opgeven en een andere omarmen? Wat is cultuur dan in uw voca? Islam. Jodendom, Christendom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Als men naar een bepaald land emigreert is het toch normaal dat de cultuur van dat land wordt overgenomen. Waarom ga je er anders wonen? In het andere geval (vreemde cultuur opdringen) kan men van een bezetting spreken, zoals hier nu gebeurt met moslims.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 november 2014 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zij die zich niet hebben aangepast moeten terug naar waar ze vandaag komen. Maar wacht....daar willen ze hen ook niet meer.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We staan dagdagelijks in de file, we kunnen niet meer in ons eigen voedsel voorzien, de lucht is van erbarmelijke kwaliteit, er zijn te weinig woningen, den elektriciteit dreigt uit te vallen, we hebben teveel werklozen, we ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik morgen naar Nederland migreer, wat moet ik aanpassen aan mezelf? Mag ik niet lekker mezelf blijven dan? Of wat als ik naar Marokko migreer voor de markten, mag ik daar mezelf niet zijn dan? Het enige dat ik moet doen is de wetgevingen respecteren, maar ik mag toch mezelf blijven in dat proces? Welke wet wordt gebroken met "moslim-zijn" ? Zeg me dat eens... En wat dringt de islamitische cultuur jou op? Wat TV u kan wijsmaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Alles zo simpel mogelijk houden en ten allen tijden vertrekken vanuit het diepste punt in uzelf.
Bij velen ligt dat hedendaags diep begraven. De paradigma shift is dringend van doen, we hebben een berg doden en wezen. Er is hongersnood en ziektes. De tijd gaat ongezien snel, er gebeurt zoveel meer op 1 dag dan vroeger in 1 jaar mag ik al een decennia of eeuw zeggen? Wake up . http://www.youtube.com/watch?v=IP-jvxopEF0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De vluchtelingen kampen die volzitten zijn het gevolg van oorlog. Waar de meerderheid hier blijkbaar niet tegen is... De oogst van ons zaad, en we oogsten nu nog maar pas het zaad van paar decennia geleden. Kunt ge u inbeelden welke wereld wij onze kinderen nalaten? Kunt ge U inbeelden wat er van ons geworden is??? Look at what the fuck they did to us! Laatst gewijzigd door Peche : 9 november 2014 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u mag het proberen in Marokko, natuurlijk niet in een grote stad, probeert u eens een dorp in het Rifgebergte. Even kijken hoe u , met topje en minirok, ongelovig, flirtend met mannen die u leuk vind, en misschien af en toe een biertjes, het stelt na enkele maanden... U heeft toch wel een kort geheugen" moslims en cartoons" zegt het u nog iets? Nochtans zijn cartoons niet bij wet verboden toch? En de film " submission" van Hirshi en Theo van Gogh, hoe liep dat nu ook alweer af...films zijn niet verboden weet u? En die operatie in Duitsland die afgelast werd, omdat de profeet beledigd zou kunnen worden, die tentoonstelling in Brussel die weg moest, ook omwille van beledigend voor moslims, hoe zit het daarmee? Opera en tentoonstellingen mogen! Kortom, het gaat over meer dan " jezelf aan de wet houden"en zelfs dan, volgens onze wet mag je lesbisch zijn, samenwonen, ongehuwd kinderen krijgen, mogen vrouwen werken zonder toestemming van man, hoef je niet te trouwen met iemand van hetzelfde geloof, gaat u dat nu even vertellen in het kader van jezelf aan de wet houden, bij onze moslimbroeders in pakweg Borgerhout? Succes hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AVV.VVK : 10 november 2014 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |