![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() abc
Laatst gewijzigd door fcal : 5 december 2014 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind al dat gezever over racisme vooral dik gezeik. kerstmis wordt aanzien als een christelijk feest maar in weze is dat helemaal al lang geen christelijk feest meer, dat is een traditie juist zoals ook Sinterklaas met zijn zwarte pieten niets christelijk meer heeft maar louter een traditie is. Het zijn zij die er allerhande bezwaren in zien dat racisten zijn.
Als de knecht van Sinterklaas geen zwarte meer mag zijn, dan hoeven we op de arbeidsmarkt ook geen zwarte meer in diens te nemen want dat zouden dan allemaal knechten zijn. Wat moeten we dan doen om niet racistisch te zij? Ze zo hun geld bij hen thuis in de brievenbus deponeren? Denkt daar maar eens over na. Laatst gewijzigd door Garry : 6 december 2014 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ivm 25 december 1 gedachte ivm deze dag & de knuffelpolitiek:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=165253
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben racist want in plaats van een witte kerst zie ik zwarte sneeuw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie helemaal geen sneeuw. En dat is maar goed ook. Dat degene die sneeuw, wit of zwart, willen zien maar naar de bergen trekken, ik heb die vetzakkerij hier niet nodig. Ik ben geen Eskimo hoor.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 december 2014 om 01:03. |
![]() |
![]() |