![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zijn de objectieve argumenten om te staken vandaag de dag?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaat volgend jaar 500 euro gewaarborgde loonsstijging mislopen.
Wist je dat dat voor een doorsnee werknemer op basis van een gemiddelde leeftijd van 95 jaar zoals mijn groottante Ismiralde neerkomt op een verlies van 47.500 euro!!! Dat is dus meer als dat de bmw van onzen Dirk heeft gekost héé!!!!!!
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik onderlijn graag de paradoxale, maffe redeneerwijze die de vakbonden in flyers verspreiden. Als ik dat allemaal mag geloven, ben ik al een huis, twee kinderen, zes puppies en mijn grootmoeder verloren.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat het een probleem is: de levenskosten stijgen (niet zozeer door de prijzen op dit moment, maar wel door de verhoogde kosten voor verplichte overheidsdiensten en taxen) maar de lonen volgen dan niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen idee van eigenlijk, heb meer de gedachte dat er op oneerlijke wijze getracht wordt om een klassenstrijd (marx) in stand te houden door zaken te verdedigen waartoe je gedwongen wordt dat te geloven of aan te nemen dat het niet anders kan ! Eigenlijk, het argument dat ik zou staken is niet het werk an sich maar hoe de rechtvaardigheid om bestolen te worden zich baseert op compleet misplaatste trots. En je verliest er elke dag tegen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maatregelen worden doorgevoerd die in de overige Europese staten reeds geruime tijd werden genomen. Ook omdat het zogezegde "compromis" zoals de vakbonden dat gewoonlijk interpreteren (wat neerkomt op niets veranderen) met deze regering niet pakt. Laatst gewijzigd door quercus : 24 november 2014 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Omdat ik meer en langer ga moeten werken en voor minder geld en daarenboven nog voor veel diensten meer ga moeten betalen. Na het vorige rondje van DeHaene konden we met twee uit werken. Ik vraag me af wat het nu wordt. O ja, en ik heb dan wel een hele dag gestaakt, ik heb de hele dag gewerkt, niet in het zwart, maar onbetaald. Studeren voor examens. Ook al twee weken congé opgeofferd daaraan. Dat zal ook de laatste keer zijn. Alle alles doorgaat wat voor ligt kan de veiligheid van de klanten me ook niet meer schelen.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 24 november 2014 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je krijgt je schuldenberg niet weg als je geen groei en inflatie hebt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt de schuldenberg nog veel minder weg als je meent dat begrotingsdeficieten evenals een overheidsschuld van 105 % van het BNP helemaal niet zo erg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |